1

لزوم انتقال دانش و تجربیات مدیران ثبت احوال به کارکنان

  • کد خبر : 396857
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری مهر، هاشم کارگر، در نشست شورای راهبردی سازمان ثبت احوال، افزود: دوران خدمت اداری، مقطعی از زندگی است که نقطه شروع و یک نقطه پایان دارد و همه ما به نوعی این مسیر را طی نموده و امیدواریم این مسیر را با سرافرازی و سربلندی طی نمائیم. وی ادامه داد: سازمان ثبت […]

به گزارش خبرگزاری مهر، هاشم کارگر، در نشست شورای راهبردی سازمان ثبت احوال، افزود: دوران خدمت اداری، مقطعی از زندگی است که نقطه شروع و یک نقطه پایان دارد و همه ما به نوعی این مسیر را طی نموده و امیدواریم این مسیر را با سرافرازی و سربلندی طی نمائیم.

وی ادامه داد: سازمان ثبت احوال یک سازمان تخصصی است و تلاش مجموعه مدیریت سازمان، استفاده از ظرفیت نیروی انسانی درون سازمانی بویژه تجربیات آنان و انتصاب مدیرانی توانمند و متخصص از بدنه سازمان بوده است که این اقدام در تاریخ ثبت احوال بی سابقه بوده و باعث گردیده مدیران با اشراف بر مجموعه و روند کارها، اقدامات مطلوبی در پیشبرد اهداف و مأموریت‌های سازمانی حاصل نمایند.

رئیس سازمان ثبت احوال گفت: مدیریت دانش باید در سازمان ثبت احوال کشور نهادینه گردد و مدیران و کارکنان باید در طی سال‌ها خدمت، تجربه و دانش خود را به سایر کارکنان منتقل نمایند.

وی اظهار داشت: مرکز آموزش و پژوهش سازمان ثبت احوال باید در راستای تولید دانش سازمانی و بهره برداری از تجربیات کارکنان از دانش و توانمندی نیروی انسانی متخصص استفاده نماید و مسیر را برای انتقال دانش و تجربه به درستی صورت دهد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=396857

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]