1

واکنش ایران به حمله تروریستی به شیعیان «پاراچنار» پاکستان

  • کد خبر : 396967
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶

سخنگوی وزارت خارجه ایران بر لزوم تداوم تلاش‌ها و اقدامات قاطع برای برخورد با عاملان جنایات علیه مردم منطقه پاراچنار پاکستان تاکید کرد. به گزارش ایسنا، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حمله مسلحانه گروه‌های تکفیری و افراطی به شیعیان منطقه پاراچنار پاکستان را که به شهادت و مجروح شدن ده‌ها نفر […]

سخنگوی وزارت خارجه ایران بر لزوم تداوم تلاش‌ها و اقدامات قاطع برای برخورد با عاملان جنایات علیه مردم منطقه پاراچنار پاکستان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حمله مسلحانه گروه‌های تکفیری و افراطی به شیعیان منطقه پاراچنار پاکستان را که به شهادت و مجروح شدن ده‌ها نفر منجر شد، به شدت محکوم کرد.

کنعانی تصریح کرد: این اقدام جنایتکارانه قلب همه مسلمانان را اندوهگین ساخت و ضمن نمایش مظلومیت مردم منطقه یادشده، ماهیت جنایتکارانه جریانات تکفیری و ضرورت مبارزه هماهنگ، ریشه‌ای و مقتدرانه با این گروهک‌ها را آشکار نمود.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: جمهوری اسلامی ایران تمامی اشکال افراط‌گرایی که شیرازه وحدت جهان اسلام و کشور برادر و همسایه -پاکستان- را هدف گرفته است، محکوم نموده و بر ضرورت همبستگی تمامی کشورهای اسلامی برای مبارزه مؤثر با گروهک‌های تکفیری تأکید می‌نماید. همچنین همکاری کشورهای منطقه برای مبارزه مستمر با مرتکبان، سازمان دهندگان، پشتیبانان و حامیان مالی این اقدامات تروریستی را ضروری و اجتناب ناپذیر می‌داند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن تقدیر از اقدامات دولت جمهوری اسلامی پاکستان در مقابله با جریان‌های تکفیری و تروریستی، بر لزوم تداوم تلاش‌ها و اقدامات قاطع برای برخورد با عاملان جنایات اخیر و حفظ جان مردم منطقه پاراچنار تاکید کرد.

انتهای پیام

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=396967

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]