2

یک احتمال جذاب در ایتالیا؛ اینتر با زوج طارمی-تورام مقابل جنوا

  • کد خبر : 396985
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷

به گزارش ایرنا، حدود یک ماه قبل بود که بالاخره شایعه‌ها به واقعیت پیوست و مهدی طارمی به صورت رسمی پیراهن اینترمیلان را پوشید و توسط مدیران قهرمان سری آ معارفه شد. ستاره خط حمله تیم ملی ایران از روز اول تمرینات پیش‌فصل اینترمیلان حضور فعال و با انگیزه‌ای داشت و در بازی‌های تدارکاتی اخیر […]

به گزارش ایرنا، حدود یک ماه قبل بود که بالاخره شایعه‌ها به واقعیت پیوست و مهدی طارمی به صورت رسمی پیراهن اینترمیلان را پوشید و توسط مدیران قهرمان سری آ معارفه شد.

ستاره خط حمله تیم ملی ایران از روز اول تمرینات پیش‌فصل اینترمیلان حضور فعال و با انگیزه‌ای داشت و در بازی‌های تدارکاتی اخیر هم آمادگی خود را به رخ کشیده است.

طارمی چندین گل به ثمر رسانده و نشان داده به ایتالیا رفته تا بازیکن کلیدی اینتر باشد نه یک مهاجم معمولی و نیمکت‌نشین.

در تمرینات اینتر تا این لحظه اثری از مارکوس تورام و لائوتارو مارتینز مشاهده نشده است.

با توجه به حضور فرانسه در فینال یورو ۲۰۲۴ تورام از چند روز دیگر شروع به کار با هم‌تیمی جدیدش یعنی مهدی طارمی می‌کند، در حالی که اینتر منتظر بازگشت لائوتارو مارتینز از تعطیلات است.

این بازیکن که به تازگی با تیم ملی آرژانتین قهرمان کوپا آمریکا شده است، از ۸ آگوست (۱۸ مرداد) کار خود را با نراتزوری‌ها از سر خواهد گرفت.

اینتر در ۱۷ (۲۷ مرداد) آگوست باید با جنوا روبرو شود. یعنی مهاجم آرژانتینی ۸ روز قبل از اولین بازی اینتر در سری آ به تمرینات اضافه می‌شود و به همین دلیل احتمال دارد سیمونه اینزاگی از او در ترکیب اصلی استفاده نکند.

یک احتمال جذاب در ایتالیا؛ اینتر با زوج طارمی-تورام مقابل جنوا

بدین ترتیب باید انتظار داشت که طارمی و تورام، زوج خط حمله اینتر را در دیدار هفته نخست برابر جنوا تشکیل بدهند.

مهاجم ایرانی در بازی‌های پیش فصل عملکرد بسیار خوبی داشته و اینزاگی را به داشتن مهاجم سومی در سطح تورام و لائوتارو امیدوار کرده است.

طارمی هم انگیزه فراوانی دارد تا بتواند از همان هفته اول بدرخشد و نام خود را به عنوان یک مهاجم کلیدی در ترکیب اینترمیلان مطرح کند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=396985

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]