0

واکنش بورس تهران به شهادت اسماعیل هنیه/ سهامداران در شوک فرو رفتند

  • کد خبر : 396987
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۱

به گزارش خبرنگار تابناک، بورس تهران از نخستین دقایق معاملات امروز، شاهد ریزش شاخص کل بورس در کانال ۲ میلیون واحدی بود. به گونه‌ای که شاخص کل در همان ساعت ابتدایی شروع بازار، با کاهش معنادار ۴۴ هزار واحدی مواجه شد. فضای معاملات امروز بازار سهام تحت تاثیر ریسک‌های سیاسی و منطقه‌ای و خبر شهادت […]

به گزارش خبرنگار تابناک، بورس تهران از نخستین دقایق معاملات امروز، شاهد ریزش شاخص کل بورس در کانال ۲ میلیون واحدی بود. به گونه‌ای که شاخص کل در همان ساعت ابتدایی شروع بازار، با کاهش معنادار ۴۴ هزار واحدی مواجه شد.

فضای معاملات امروز بازار سهام تحت تاثیر ریسک‌های سیاسی و منطقه‌ای و خبر شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران قرار گرفت داشت و در پایان فعالیت بازار سرمایه، شاخص کل بورس با ریزش ۵۲ هزار و ۴۵۹ واحد مواجه شد و به سطح ۲ میلیون و ۶۷ هزار واحد رسید. این در حالی است که شاخل کل هم وزن نیز با افت ۲۱ هزار و ۱۵۰ واحدی به رقم ۶۵۷ هزار و ۷۰۰ واحد رسید.  

در این شرایط، نماد‌های معاملاتی فولاد متعلق به فولاد مبارکه، فملی متعلق به ملی صنایع مس ایران، شپنا متعلق به پالایش نفت اصفهان و شستا متعلق به سرمایه گذاری تامین اجتماعی بیشترین تاثیر منفی را در ریزش بورس داشته اند.

در نهایت با پایان روز منفی بورس تهران، فعالان بازار بیش از ۳۸۱ هزار معامله به ارزش ۵۲ هزار و ۱۴۲ میلیارد ریال انجام دادند، همچنین سهامداران ۱۰ میلیارد و ۹۶۰ میلیون سهم و حق تقدم را معامله کردند.

واکنش بورس تهران به شهادت اسماعیل هنیه/ سهامداران در شوک فرو رفتند

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=396987

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]