1

پیام تسلیت رئیس کمیته امداد در پی شهادت اسماعیل هنیه

  • کد خبر : 396993
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام تسلیت سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در پیامی شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین را تسلیت گفت. وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ شهادت جان‌سوز مجاهد بزرگ فداکار، فرزند دلیر اسلام و خار چشم دشمنان، توسط رژیم سفاک […]

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام تسلیت سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در پیامی شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین را تسلیت گفت.

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت جان‌سوز مجاهد بزرگ فداکار، فرزند دلیر اسلام و خار چشم دشمنان، توسط رژیم سفاک و پلید صهیونیستی بار دیگر حقانیت و مظلومیت مردم فداکار فلسطین و غزه را به اثبات رسانید.

شهید هنیه بزرگ مردی که سالیان دراز پرچمدار مبارزه با اشغالگران قدس شریف بود و بارها تا مرز شهادت پیش رفت و در این مسیر حتی شهادت فرزندان و نوه‌هایش نیز او را ذره‌ای از تحقق آرمان آزادی قدس متزلزل نساخت.

بی‌شک فقدان آن مبارز نستوه، ثلمه عظیم و جبران‌ناپذیری است اما ملت غیور فلسطین در طول تاریخ اشغال سرزمین‌هایشان ثابت کرده‌اند که از خون هر شهید و فرماندهان مقاومت، ده‌ها و صدها مجاهد جان بر کف و شجاع خواهد رویید و اجازه نخواهند داد علم مبارزه با جنایتکاران صهیونیست لحظه‌ای بر زمین بماند.

امروز غزه فرماندهی بزرگ را از دست داد که دل درگروی مکتب امامین انقلاب اسلامی داشت، مکتبی که وعده آزادی قدس شریف و نابودی رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی را بیش از هر زمانی به حقیقت نزدیک کرده و خون پاک شهدای غزه به ویژه زنان و مردان و کودکان بی‌گناه در ماه‌های اخیر گواه این وعده صادق الهی است که عملیات موفقیت‌آمیز طوفان الاقصی و وعده صادق تنها گوشه‌ای از آن به شمار می‌رود.

اینجانب شهادت فرمانده بزرگ و شجاع، دکتر اسماعیل هنیه عزیز را به مردم مبارز و فداکار فلسطین، فرماندهان و مبارزان شجاع جبهه مقاومت در سرزمین‌های لبنان، یمن، عراق و سایر بلاد اسلامی و امت اسلام، ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم. اطمینان داریم خون پاک این شهید بزرگوار زمینه‌ساز تسریع در تحقق نابودی رژیم منحوس صهیونیستی شد انشاالله.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=396993

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]