1

مراجعان نباید بدون دارو از داروخانه هلال‌احمر خارج شوند

  • کد خبر : 397061
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۵:۵۰

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع عمومی عادی منتهی به سال مالی ۱۴۰۲ سازمان تدارکات پزشکی با حضور رئیس جمعیت هلال احمر، دبیرکل و اعضای اصلی مجمع عمومی، مدیرعامل و هیأت مدیره سازمان برگزار شد. در این جلسه هیأت مدیره سازمان ضمن ارائه صورت‌های مالی سالانه و گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ خود به اعضای مجمع، اهم […]

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع عمومی عادی منتهی به سال مالی ۱۴۰۲ سازمان تدارکات پزشکی با حضور رئیس جمعیت هلال احمر، دبیرکل و اعضای اصلی مجمع عمومی، مدیرعامل و هیأت مدیره سازمان برگزار شد. در این جلسه هیأت مدیره سازمان ضمن ارائه صورت‌های مالی سالانه و گزارش عملکرد سال ۱۴۰۲ خود به اعضای مجمع، اهم برنامه‌ها و راهبردهای آتی سازمان و شرکت‌های تابعه را تبیین و ترسیم کردند.

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در این جلسه با اشاره به کارنامه موفقیت‌آمیز سازمان تدارکات پزشکی، برگزاری ارزنده مجمع عمومی و عملکرد قابل قبول شرکت‌ها در سال گذشته، این عملکرد را اعتباری برای کشور و هلال احمر عنوان و از همه تلاشگران متعهد و متخصص مجموعه سازمان تدارکات پزشکی تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره بر برنامه محور بودن و مشخص بودن راهبردها بیان کرد: در سالی که گذشت یکی از مهمترین رویکردهای ما برنامه محور بودن و زمانبندی برای پیشبرد امور بود. امسال نیز انتظار داریم با تکیه بر این اصل در شرکت‌های تابعه با توسعه بخش R&D ، شناسایی بازار، تقویت ناوگان تولید و توسعه سبد محصولات و تولیدات، طرح‌ها و برنامه‌های جدیدی شکل بگیرد و با مدیریت جهادی شاهد به ثمر رسیدن آنها در آینده نزدیک باشیم.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه داروخانه‌های هلال احمر امید مردم و بیماران هستند؛ ضمن تقدیر از شبانه روزی شدن و توسعه خدمات داروخانه مرکزی هلال احمر و تکمیل سبد داروهای موردنیاز مردم بیان کرد: یکی از اولویت‌های ما افزایش رضایت مردم، خدمات رسانی مطلوب و تلاش برای تکمیل سبد داروهای داروخانه هلال احمر است. بر این اساس هیچ مراجعه کننده‌ای نباید با دست خالی داروخانه هلال احمر را ترک کند.

علیرضا عسکری مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی در جلسه مجمع عمومی‌بیان کرد: در سالی که گذشت با وجود برخی چالش‌هایی که برای بنگاه‌های اقتصادی کشور در حوزه سلامت وجود داشت شرکت‌های تابعه سازمان تدارکات پزشکی با جدیت و پرتوان کار کردند و پیشرفت‌های خوبی را شاهد بودیم. برنامه‌های پیش رو نیز علی‌الخصوص با تاکید بر طرح‌های توسعه کسب و کار و دانش بنیان بودن برنامه‌ها در حال پیگیری است و امیدواریم شاهد به ثمر رسیدن آنها در آینده نزدیک باشیم. بنده به زعم خود از پشتیبانی و حمایت‌های دکتر کولیوند در این زمینه تشکر می‌کنم چرا که با درایت، مطالبه‌گری و حمایت ایشان مسیر حرکت سازمان تدارکات پزشکی تکرارناپذیر بود و از این حیث بسیار خرسندیم. همچنین از اعضای محترم شورای عالی، حسابرسی، معاونت اقتصادی جمعیت و همه اعضای این مجموعه؛ مدیران عامل شرکت‌ها، کارشناسان، مشاوران و همه عزیزانی که با خرد جمعی و همکاری در پیشبرد برنامه‌ها تلاش کردند قدردانی می‌کنم.

وی در ادامه ضمن اشاره به عملکرد موفقیت‌آمیز شرکت‌ها، گزارشی از برنامه‌های آتی به اختصار بیان کرد و با تأکید بر استقرار و حاکمیت شفافیت و انضباط مالی و اداری در شرکت‌های تحت پوشش سازمان گفت: برنامه‌های توسعه شرکت تجهیزات پزشکی در خصوص اجزای مرتبط با صنعت دیالیز و تولید نسل جدید صافی دیالیز با جدیت در حال انجام است و با تلاش تیم متعهد و متخصص توانسته‌ایم اقدامات ارزنده‌ای در شرکت شاهد باشیم. در خصوص شرکت داروسازی با بررسی و کارشناسی طرح تحول و توسعه کسب و کار در این شرکت، در حال پیگیری طرح و پروژه اصلی یعنی ارتقای تولید هستیم که به ثمر نشستن آن موجب ارتقا شرکت داروسازی و فرآیند صادرات خواهد شد. برای صادرات دارویی نیز مذاکراتی با کشور تاجیکستان داشته‌ایم. در یک شرکت دارویی یکی از هدف‌های اصلی ما افزایش ارزش فروش محصولات و ارتقا واحد R&D است و زمینه فعالیت‌های قوی‌تری در شرکت وجود دارد.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی گفت: در این شرکت بازرگانی با سهم ۳۰ درصدی واردات داروهای فوریتی و سهم پنجاه درصدی داروهای تک نسخه‌ای که در قالب ۲۵۰ محموله وارد کشور شده نسبت به سال قبل افزایش ۲۰ درصدی در زمینه تأمین داروهای تک نسخه‌ای داشته است. واردات داروهای sma، واردات ۴ برابری واکسن مننژیت برای حجاج و تأمین اقلام موردنیاز جانبازان عزیز که شامل ۱۲ هزار قلم است که از طریق شرکت بازرگانی صورت گرفته و تمام تلاش شرکت برطرف کردن نیازهای دارویی کشور در مواقع کمبود و بحرانی بوده است.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397061

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]