1

قیمت سکه و طلا؛ امروز ۶ مردادماه

  • کد خبر : 397091
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۲۴

به گزارش خبرنگار تابناک، در معاملات امروز بازار طلا و سکه تهران، تا لحظه نگارش این خبر، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با افزایش ۱۵۰ هزار تومانی نسبت به پایان هفته قبل به رقم ۴۱ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسیده است. همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم […]

به گزارش خبرنگار تابناک، در معاملات امروز بازار طلا و سکه تهران، تا لحظه نگارش این خبر، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با افزایش ۱۵۰ هزار تومانی نسبت به پایان هفته قبل به رقم ۴۱ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسیده است.

همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم با رشد ۱۰۰ هزار تومانی، ۳۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان ارزش گذاری شده است. هر نیم سکه و ربع سکه نیز در ششمین روز مردادماه، به ترتیب ۲۲ و ۹۰۰ هزار تومان و ۱۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان است که در مقایسه با روز پنج شنبه، ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافته است. هر سکه یک گرمی نیز امروز ۷ میلیون تومان قیمت گذاری شد.  

رشد قیمت سکه در شرایطی است که امروز هر اونس طلا در بازار جهانی با افزایش حدود ۱۲ دلار به ۲۳۸۶ دلار رسیده است. این در حالی است که هر مثقال طلای آب شده در بازار تهران ۱۴ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان است و در مقایسه با آخرین روز کاری هفته قبل، ۷۸ هزار تومان گران‌تر شده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز امروز با رشد ۱۸ هزار تومانی به رقم ۳ میلیون و ۳۹۵ هزار تومان رسیده است.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397091

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]