1

المپیک ۲۰۲۴| عملکرد ورزشکاران ایران در روز چهارم

  • کد خبر : 397095
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۳۴

افق نیوز؛ به گزارش خبرگزاری تسنیم، چهارمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، سه ورزشکار کشورمان به نام‌های فاطمه مجلل، سامیار عبدلی و محمد بیرانوند در رشته‌های روئینگ، شنا و تیراندازی با حریفان جدال کردند و البته موفق به صعود به مراحل بالاتر نشدند. عملکرد نمایندگان کشورمان در روز چهارم ( ۹ مرداد) به‌شرح زیر […]

افق نیوز؛

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چهارمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، سه ورزشکار کشورمان به نام‌های فاطمه مجلل، سامیار عبدلی و محمد بیرانوند در رشته‌های روئینگ، شنا و تیراندازی با حریفان جدال کردند و البته موفق به صعود به مراحل بالاتر نشدند.

عملکرد نمایندگان کشورمان در روز چهارم ( ۹ مرداد) به‌شرح زیر است:

* فاطمه مجلل نماینده ۲۲ ساله قایقرانی روئینگ تک نفره ایران، در مرحله یک چهارم نهایی رتبه ششم را کسب کرد و از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند.

وی فردا (چهارشنبه) در فینال C برای کسب رتبه سیزدهم تا شانزدهمی به آب خواهد زد.

* سامیار عبدلی شناگر کشورمان در ماده ۱۰۰ متر آزاد بود. عبدلی در گروه ۵ و در کنار شناگرانی از دومینیکن، ارمنستان، لبنان، باربادوس، باهاماس، تایلند و هنگ‌کنگ رقابت کرد و با ثبت زمان ۵۰٫۶۳ ثانیه در رده چهارم این گروه ایستاد. او در مجموع نیز رتبه ۴۸ را به خود اختصاص داد و از صعود به نیمه نهایی باز ماند.

* محمد بیرانوند ملی‌پوش تیراندازی ایران، امروز و در دومین روز از مرحله مقدماتی تراپ در خط آتش ایستاد. او در راند اول و دوم امتیاز ۲۳، راند سوم امتیاز ۲۴، در راند چهارم امتیاز ۲۲ و در راند پایانی امتیاز ۲۵ را ثبت کرد و در مجموع پنجم راند با ۱۱۷ امتیاز در رده بیست و چهارم قرار  گرفت. از این رقابت ۶ نفر به مرحله بعدی صعود کردند.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397095

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]