1

«مهرداد رضایی» به نساجی مازندران پیوست

  • کد خبر : 397107
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹

به گزارش ایرنا، باشگاه نساجی مازندران دومین خرید این فصل خودش را در فصل نقل و انتقالات انجام داد و مهرداد رضایی و هافبک سابق ذوب‌آهن و مس رفسنجان طی عقد قراردادی به تیم فوتبال نساجی پیوست. پیش از این نیز، بابک مرادی به نساجی مازندران پیوسته بود و نساجی هم اکنون در اردوی ترکیه […]

به گزارش ایرنا، باشگاه نساجی مازندران دومین خرید این فصل خودش را در فصل نقل و انتقالات انجام داد و مهرداد رضایی و هافبک سابق ذوب‌آهن و مس رفسنجان طی عقد قراردادی به تیم فوتبال نساجی پیوست.

پیش از این نیز، بابک مرادی به نساجی مازندران پیوسته بود و نساجی هم اکنون در اردوی ترکیه حضور دارد و در حال آماده‌سازی است.

تیم فوتبال نساجی مازندران بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور را بر اساس قرعه‌کشی برنامه برگزاری مسابقات با میزبانی از فولاد خوزستان آغاز می‌کند و در هشت مسابقه از نیم‌فصل نخست نیز میزبان تیم‌های لیگ برتری است.

«مهرداد رضایی» به نساجی مازندران پیوست

۱۶ تیم حاضر در لیگ بیست‌وچهارم برنامه بازی‌های خود را با انجام قرعه‌کشی جدول مسابقات بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور دریافت کرده‌اند و تکلیف همه تیم‌ها برای انجام بازی‌های خانگی و خارج از خانه تا پایان فصل مشخص شده است.

تنها نماینده مازندران در لیگ برتر فوتبال کشور هم که امروز برای برگزاری اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل عازم ترکیه شد، بنا بر قرعه‌کشی برنامه بازی‌های خود در فصل بیست‌وچهارم را دریافت کرده و قرار است لیگ بیست‌وچهارم را با تکرار بازی پایانی لیگ بیست‌وسوم آغاز کند.

البته با توجه به نواقصی که سازمان لیگ از ورزشگاه شهید وطنی گرفته هنوز مشخص نیست که نساجی بازی‌های خانگی‌اش در لیگ بیست‌وچهارم را در قائمشهر آغاز می‌کند یا باید مانند لیگ بیست‌ویکم خارج از قائمشهر از حریفانش میزبانی کند. اما در هر حال بر اساس جدول برنامه مسابقات، نساجی فصل را با میزبانی آغاز می‌کند و در هفته‌های سوم، هفتم، نهم، دهم، دوازدهم و چهاردهم نیز میزبان است.

نساجی که آخرین هفته فصل گذشته در دیداری حساس و تعیین‌کننده برای بقای خوزستانی‌ها در لیگ برتر میزبان فولاد بود، ۲۵ مرداد در نخستین مسابقه لیگ بیست‌وچهارم نیز باید از این تیم میزبانی کند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397107

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]