1

قیمت سکه و طلا؛ امروز پنجشنبه ۱۱ مردادماه ۱۴۰۳

  • کد خبر : 397177
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۸

به گزارش خبرنگار تابناک، در معاملات امروز بازار آزاد طلا و سکه تهران، تا لحظه انتشار این خبر، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با افزایش ۶۸۰ هزار تومانی نسبت به پایان معاملات روز قبل به رقم ۴۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است. همچنین هر قطعه سکه تمام […]

قیمت سکه و طلا؛ امروز پنجشنبه ۱۱ مردادماه ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار تابناک، در معاملات امروز بازار آزاد طلا و سکه تهران، تا لحظه انتشار این خبر، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با افزایش ۶۸۰ هزار تومانی نسبت به پایان معاملات روز قبل به رقم ۴۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.

همچنین هر قطعه سکه تمام طرح قدیم با رشد ۹۲۰ هزار تومانی، ۳۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ارزش گذاری شده است. هر نیم سکه و ربع سکه نیز در یازدهمین روز مردادماه، به ترتیب ۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است که در مقایسه با پایان روز چهارشنبه، ۴۵۰ هزار تومان افزایش یافته است. هر سکه یک گرمی نیز امروز ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است که نسبت به روز گذشته، ۱۵۰ هزار تومان گران‌تر است.

رشد قیمت سکه در شرایطی است که هر اونس طلا در بازار جهانی با افزایش حدود ۳۸ دلاری به ۲۴۲۸ دلار رسیده است. این در حالی است که هر مثقال طلای آب شده در بازار تهران ۱۵ میلیون و ۳۷۵ هزار تومان است و در مقایسه با روز کاری قبل، ۴۲۶ هزار تومان گران‌تر است. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز امروز با رشد ۹۸ هزار تومانی به رقم ۳ میلیون و ۵۴۹ هزار تومان رسیده است.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397177

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]