1

واکنش کلوپ به پیشنهاد تیم ملی انگلیس

  • کد خبر : 397189
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۳

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، پس از کناره‎‌گیری یورگن کلوپ از هدایت لیورپول در پایان فصل گذشته، گمانه‌زنی‌ها درباره تیم آینده این سرمربی آلمانی بالا گرفته است. قطع همکاری انگلیس با گرت‌ ساوت‌گیت پس از پایان یورو ۲۰۲۴، به شایعاتی درباره حضور کلوپ روی نیمکت تیم ملی انگلیس دامن زده است. با این حال، Sky […]

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، پس از کناره‎‌گیری یورگن کلوپ از هدایت لیورپول در پایان فصل گذشته، گمانه‌زنی‌ها درباره تیم آینده این سرمربی آلمانی بالا گرفته است.

قطع همکاری انگلیس با گرت‌ ساوت‌گیت پس از پایان یورو ۲۰۲۴، به شایعاتی درباره حضور کلوپ روی نیمکت تیم ملی انگلیس دامن زده است. با این حال، Sky Sports خبر داد که کلوپ بازگشت سریع به مربیگری را رد کرده و می‌گوید که قطعا سرمربی بعدی انگلیس نخواهد بود.

واکنش کلوپ به پیشنهاد تیم ملی انگلیس

کلوپ گفت: فعلا نه در رده ملی و نه در رده باشگاهی، قصد فعالیت ندارم. می‌خواهم فقط پدل بازی کنم و با نوه‌هایم وقت بگذرانم. چند ماه دیگر خواهیم دید که شرایط برای ادامه کارم چطور خواهد بود.

به جز از کلوپ، از مربیانی مانند توماس توخل، ادی هاو، گراهام پاتر، مائوریستیو پوچتینو و آنگه پستکوگلو به عنوان گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی انگلیس نام برده می‌شود.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397189

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]