1

رضایی: سبک بازی طارمی شبیه شوچنکو است؛ او مدافعان را آزار می‌دهد

  • کد خبر : 397213
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲:۰۴

به گزارش ایرنا، رحمان رضایی مربی تیم ملی فوتبال ایران که سابقه بازی در سری‌آ ایتالیا و حضور در پروجا را دارد در گفت‌وگو با روزنامه توتواسپورت ایتالیا و در خصوص حضور مهدی طارمی در اینتر، اظهار داشت: طارمی شخصیتی قوی‌ در زمین دارد. تصادفی نیست که او بلافاصله مسؤلیت زدن ضربات پنالتی را بر […]

به گزارش ایرنا، رحمان رضایی مربی تیم ملی فوتبال ایران که سابقه بازی در سری‌آ ایتالیا و حضور در پروجا را دارد در گفت‌وگو با روزنامه توتواسپورت ایتالیا و در خصوص حضور مهدی طارمی در اینتر، اظهار داشت: طارمی شخصیتی قوی‌ در زمین دارد. تصادفی نیست که او بلافاصله مسؤلیت زدن ضربات پنالتی را بر عهده گرفت. ما در مورد بازیکنی صحبت می‌کنیم که در زمین زیاد حرکت می‌کند، جلو می‌رود، چپ و راست می‌رود و در صورت نیاز به عقب برمی‌گردد.

وی افزود: یارگیری بازیکنی مانند او دشوار است. سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر می‌تواند طارمی را در هر پستی در خط حمله مستقر کند و حتی اگر بخواهد به عنوان یک هافبک نیز می‌تواند از او استفاده کند. مهدی مطمئنا برای اینتر خیلی خوب کار خواهد کرد.

رضایی افزود: طارمی از نظر فنی و ذهنی‌، قوی است. او سرعت خوبی دارد، خوب پنالتی می‌زند و می‌داند چگونه خودش را از دست مدافعان آزاد کند و در واقع مدافعان حریف را آزار می‌دهد.

رضایی: سبک بازی طارمی شبیه شوچنکو است؛ او مدافعان را آزار می‌دهد

وی در خصوص اینکه طارمی می تواند حداقل چند گل در اینتر بزند، گفت: پاسخ به این سؤال دشوار است، اما من فکر می‌کنم حداقل ۱۲ گل می‌تواند بزند و این عدد تا ۱۸ یا ۲۰ گل هم می‌تواند برسد.

مربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان، عنوان کرد: مهدی ویژگی‌های متفاوتی دارد. او ترکیبی از سرعت، کیفیت فنی و قدرت ذهنی را دارد. به اعتقاد من او شبیه شوچنکو، مهاجم سال‌های گذشته میلان است.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397213

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]