1

دبیر شورای عالی امنیت ملی: همه آزادی‌خواهان دنیا خونخواه شهید هنیه هستند

  • کد خبر : 397215
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲:۱۴

دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: خونخواه اسماعیل هنیه فقط ملت ایران نیستند، همه جبهه مقاومت و آزادی‌خواهان دنیا و همه آنهایی که در این مدت با مسئله فلسطین آشنا شدند، خونخواه اسماعیل هنیه هستند. به گزارش ایسنا، علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی در گفت‌وگویی با اشاره به اقدام تروریستی رژیم […]

دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: خونخواه اسماعیل هنیه فقط ملت ایران نیستند، همه جبهه مقاومت و آزادی‌خواهان دنیا و همه آنهایی که در این مدت با مسئله فلسطین آشنا شدند، خونخواه اسماعیل هنیه هستند.

به گزارش ایسنا، علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی در گفت‌وگویی با اشاره به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران گفت: شهید هنیه پیش از این نیز همه زندگی، کسان و فرزندان خود را داده بود و دلش در این دنیا نبود؛ بنابراین راهی را رفت که دوستان و خانواده او و همچنین شهید سلیمانی و دیگران رفته بودند.

وی با تاکید بر اینکه به شهادت رسیدن شهید هنیه برای ما خیلی تلخ و دردناک بود و داغ شهید سلیمانی را یک بار دیگر برای ما زنده کرد، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی مانند ۱۰ ماه گذشته و همچنین عمر خود باز هم اشتباه کرد؛ او امروز چیزی به دست نیاورده است غیر از اینکه از یک دولت به یک جمع و باند قاتل حرفه‌ای در دنیا تبدیل شود؛ امروز کسی در دنیا نیست که رژیم صهیونیستی را دوست و به او علاقه‌ای داشته باشد و همچنین کسی نیست که قلبش برای ملت فلسطین نتپد؛ بنابراین ۱۰ ماه گذشته ملت فلسطین را زنده و احیا کرد و اشغالگری رژیم صهیونیستی را بار دیگر در خاطره دنیا زنده کرد و مسئله فلسطین را از یک مسئله فراموش شده و حاشیه‌ای به مسئله اصلی جهان تبدیل کرد و این کار بزرگی بود که اسماعیل هنیه، جهاد اسلامی و مبارزان فلسطینی موفق به انجام آن شدند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه «حقیقتاً آنکه امروز پیروز این میدان است ملت فلسطین هستند و آنکه شکست خورده است رژیم قاصب صهیونیستی است»، عنوان کرد: این اقدام نیز طبق معمول به اندازه‌ای که به سبوعیت و ذات رژیم صهیونیستی برمی‌گردد به خطای محاسباتی نتانیاهو نیز باز می‌گردد. شهید هنیه با وجود اینکه چهره برجسته مبارزه و مجاهدت بود، همان قدر نیز برای دستیابی به یک آتش بس عادلانه تلاش می‌کرد؛ حتماً رژیم صهیونیستی بیشترین حامی صلح در دنیا را از دست داد، البته صلح با رژیم صهیونیستی مفهومی ندارد اما آتش بس برای پایان این جنگ ۱۰ ماهه ممکن است و شهید هنیه دنبال آن بود.

احمدیان افزود: شاید اساساً هدف نتانیاهو این بود که این راه را بسوزاند و از بین ببرد چون حیات او در ادامه جنگ نهفته است؛ لذا این رژیم از این موضوع نفعی نخواهد برد بلکه خود را یک قدم به پرتگاه سقوط نزدیک‌تر خواهد کرد و مقاومت را در منطقه توسعه خواهد داد و خود را کوچک خواهد کرد و حامیان خود را نیز از دست خواهد داد.

وی همچنین با اشاره به پیام رهبر انقلاب اسلامی در پی به شهادت رسیدن اسماعیل هنیه و تاکید ایشان بر خونخواهی در مقابل این اقدام جنایت بار و تروریستی، درباره برنامه جمهوری اسلامی ایران برنامه‌ای در این خصوص، تصریح کرد: خونخواه اسماعیل هنیه فقط ملت ایران نیستند، البته ملت ایران نیز حتماً خونخواه آن شهید هستند اما همه جبهه مقاومت و آزادی‌خواهان دنیا و همه آنهایی که در این مدت با مسئله فلسطین آشنا شدند، خونخواه اسماعیل هنیه هستند. جمهوری اسلامی نیز حسب اینکه از دوستان و هم‌رزمان قدیمی خود را در این حادثه از دست دادن به واسطه اینکه در خاک جمهوری اسلامی مهمان جمهوری اسلامی هدف قرار گرفت، حتماً وظایفی دارد که انجام خواهد داد.

انتهای پیام

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397215

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]