0

گرانفروشی بلیت اتوبوس‌ اربعین توسط سکوهای اینترنتی

  • کد خبر : 397277
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ روز گذشته سخنگوی ستاد اربعین راهداری با اشاره به آغاز فروش بلیت اتوبوس‌های اربعین از روز چهارشنبه ۱۰ مرداد در سکو‌های اینترنتی، گفته بود: با تصویب ستاد مرکزی اربعین قیمت بلیت اتوبوس ۲۵ نفره از تهران تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ به پایانه‌های مهران ۹۵۰ هزار تومان، خسروی ۸۷۵ هزار، […]

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ روز گذشته سخنگوی ستاد اربعین راهداری با اشاره به آغاز فروش بلیت اتوبوس‌های اربعین از روز چهارشنبه ۱۰ مرداد در سکو‌های اینترنتی، گفته بود: با تصویب ستاد مرکزی اربعین قیمت بلیت اتوبوس ۲۵ نفره از تهران تا ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ به پایانه‌های مهران ۹۵۰ هزار تومان، خسروی ۸۷۵ هزار، چذابه ۹۹۰ هزار، شلمچه و باشماق ۹۹۵ هزار و تَمرچین ۸۴۰ هزار تومان است.

مهدی قلی‌زاد افزود: قیمت بلیت اتوبوس‌های ۴۴ نفره -از تهران- تا مهران ۵۶۵ هزار تومان، خسروی ۵۴۰، چذابه ۵۸۵، شلمچه ۶۰۰، تمرچین ۵۰۰ و تا مرز باشماق نیز ۵۲۰ هزار تومان تعیین شده است.

این در حالی است که برخی سکوهای اینترنتی مورد تایید سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اقدام به پیش‌فروش بلیت اتوبوس‌های اربعین با قیمت‌های بالاتر از نرخ مصوب ستاد مرکزی اربعین می‌کنند.

به‌عنوان مثال سکوی اینترنتی «مستر بلیت (mrbilit.com) »بلیت اتوبوس مسیر تهران-تَمرچین برای تاریخ ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مردادماه را با قیمت یک میلیون تومان پیش‌فروش می‌کند. این قیمت یعنی حدود ۲۰ درصد بالاتر از قیمت مصوب ستاد مرکزی اربعین.

اربعین , سازمان راهداری , اربعین حسینی 1403 ,

در نمونه‌ای دیگر قیمت مصوب بلیت تهران-باشماق ۹۹۵ هزار تومان است، اما بلیت اتوبوس این مسیر با نرخ یک میلیون و ۱۱ هزار و ۲۰۰ تومان پیش‌فروش می‌شود.

چهارشنبه گذشته مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان تهران از پیش‌فروش بلیت اتوبوس تهران-نجف با قیمت ۲٫۶ میلیون تومان برای ایام اربعین حسینی ۱۴۰۳ خبر داده و و درباره پیش‌فروش بلیت اتوبوس مسیر تهران-مهران گفته بود: با توجه به این‌که هنوز نرخ مصوب بلیت این مسیر به ما ابلاغ نشده، نمی‌توانیم پیش‌فروش را آغاز کنیم.

مهدی خضری با بیان این‌که در زمان حاضر فقط بلیت اتوبوس تهران-نجف پیش‌فروش می‌شود، افزود: قیمت بلیت این مسیر ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. پیش فروش بلیت برای روز ۱۶ مرداد به بعد است و روزانه ۱۰ تا ۱۵ سرویس به مقصد نجف انجام خواهد شد.

وی با یادآوری این‌که با استفاده از ۴۰۰ اتوبوس عراقی زائران اربعین از تهران به نجف منتقل می‌شوند، گفت: بلیت فقط در مسیر تهران-نجف پیش‌فروش می‌شود و برای مسیر برگشت (نجف-تهران) پیش‌فروش نداریم.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397277

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]