1

جذب نفرات جوان بهترین اقدام پرسپولیس بود/سپاهان و تراکتور بازهم برای سوم و چهارمی می‌جنگند

  • کد خبر : 397313
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در خصوص وضعیت نقل‌وانتقلات پرسپولیس، اظهار داشت: متاسفانه لیگ فوتبال کشورمان چند سالی است درگیر دلالی شده است و هیچ فردی نمی‌تواند آن را کتمان کند. اکنون بازیکنان به راحتی با کمک دلال‌ها، قیمت خود را چند برابر افزایش می‌دهد. در این بین، پرسپولیس و استقلال بیشتر از […]

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در خصوص وضعیت نقل‌وانتقلات پرسپولیس، اظهار داشت: متاسفانه لیگ فوتبال کشورمان چند سالی است درگیر دلالی شده است و هیچ فردی نمی‌تواند آن را کتمان کند. اکنون بازیکنان به راحتی با کمک دلال‌ها، قیمت خود را چند برابر افزایش می‌دهد. در این بین، پرسپولیس و استقلال بیشتر از سایر تیم‌ها با مشکل مواجه شده‌اند.

وی افزود: بازیکنانی که در فصل نقل‌وانتقالات به تیم اضافه شده‌اند، قبلا پیراهن پرسپولیس را بر تن کرده‌اند و امیدوارم بتوانند در فصل جدید با عملکرد خوب خود، موجب شادی هواداران شوند.

وی درباره مشخص شدن برنامه‌ بازی‌های پرسپولیس در لیگ، گفت: برای پرسپولیس فرقی نمی‌کند که با کدام تیم بازی می‌کند. بازیکنان باید با تفکر بُرد پا به میدان بگذارند تا تیم را به اهدافش برسانند. پرسپولیس در حال‌حاضر نیاز به یک مدافع چپ خوب و یک مهاجم کاربلد مثل یورگن لوکادیا دارد.

جذب نفرات جوان بهترین اقدام پرسپولیس بود/سپاهان و تراکتور بازهم برای سوم و چهارمی می‌جنگند

پیشکسوت پرسپولیس درباره جذب چند بازیکن جوان از سوی این تیم، بیان کرد: خوشحالم مدیران باشگاه با بازیکنان جوان قرارداد بسته‌اند،‌ چراکه این نفرات می‌توانند در تیم پیشرفت کنند. امیدوارم در آینده در تیم ملی هم شاهد جوانگرایی باشیم و استفاده از نفرات جوان باشیم. امیر قلعه‌نویی به نفرات جوان اعتقاد دارد و آنها می‌توانند در تیم بدرخشند.

عربشاهی در خصوص فعالیت عجیب باشگاه‌های تراکتور و سپاهان در نقل‌وانتقالات و جذب اکثر بازیکنان مطرح، عنوان کرد: برخی نفرات با بی‌معرفتی از پرسپولیس جدا شدند. همه شاهد هستیم که سپاهان و تراکتور برای جذب بازیکن، هزینه‌های زیادی انجام داده‌اند، اما مطمئن باشید آنها در لیگ بیست‌وچهارم نیز دوباره باید برای رتبه‌های سوم و چهارم می‌جنگند و نمی‌توانند به قهرمانی برسند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397313

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]