1

مس رفسنجان در ترکیه تمرین کرد؛ دیدار شاگردان نویدکیا با نایب قهرمان الجزایر

  • کد خبر : 397389
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱:۲۹

به گزارش ایرنا، شباب بلوزداد حریف تدارکاتی مس رفسنجان عنوان نایب قهرمانی فصل گذشته لیگ کشور الجزایر را تصاحب کرده و چهار فصل قبل نیز جایگاه قهرمانی لیگ این کشور را طی چهار دوره پیاپی از آن خود کرده است و حریف خوبی در روند آماده‌سازی نارنجی‌پوشان تلقی می‌شود. بر اساس اعلام باشگاه صنعت مس […]

به گزارش ایرنا، شباب بلوزداد حریف تدارکاتی مس رفسنجان عنوان نایب قهرمانی فصل گذشته لیگ کشور الجزایر را تصاحب کرده و چهار فصل قبل نیز جایگاه قهرمانی لیگ این کشور را طی چهار دوره پیاپی از آن خود کرده است و حریف خوبی در روند آماده‌سازی نارنجی‌پوشان تلقی می‌شود.

بر اساس اعلام باشگاه صنعت مس رفسنجان، شاگردان نویدکیا از ساعت ۱۷ فردا (شنبه) در نخستین محک دوستانه خود به مصاف شباب بلوزداد می‌روند تا عیار خود را برای حضور در لیگ برتر ایران و جام حذفی بسنجند.

قضاوت بازی تیم های فوتبال مس رفسنجان و شباب بلوزداد الجزایر بر عهده داورانی از کشور میزبان یعنی ترکیه خواهد بود.

همچنین بر اساس شنیده‌ها، باشگاه صنعت مس رفسنجان طی ۴۸ ساعت آینده یک بازیکن خارجی و یک بازیکن داخلی را در راستای تقویت این تیم فوتبال، به خدمت خواهد گرفت تا آمادگی بیشتری پیدا کند.

تیم های فوتبال صنعت مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان حاضر در رقابت های لیگ برتر مردان کشور و شهرداری سیرجان و خاتون بم هم نمایندگان استان کرمان در لیگ برتر فوتبال بانوان هستند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397389

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]