2

بهره‌مندی بیش از ۶ هزار مددجوی تهرانی از اردوهای تربیتی و زیارتی

  • کد خبر : 397420
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۶:۱۹

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی سلامی با اعلام برنامه‌های کمیته امداد استان تهران در راستای برگزاری اردوهای تربیتی و زیارتی برای مددجویان تحت حمایت گفت: کسب تجربه و مهارت در زمینه‌های مختلف اجتماعی، اخلاقی، فرهنگی و اقتصادی- ایجاد زمینه مناسب برای رشد و شکوفایی استعدادهای فردی و گروهی- تقویت روحیه نشاط و شادبی برای مخاطبین […]

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی سلامی با اعلام برنامه‌های کمیته امداد استان تهران در راستای برگزاری اردوهای تربیتی و زیارتی برای مددجویان تحت حمایت گفت: کسب تجربه و مهارت در زمینه‌های مختلف اجتماعی، اخلاقی، فرهنگی و اقتصادی- ایجاد زمینه مناسب برای رشد و شکوفایی استعدادهای فردی و گروهی- تقویت روحیه نشاط و شادبی برای مخاطبین از اهداف برگزاری اردوهای تربیتی و زیارتی است.

وی سرفصل‌های مختلف قرآنی، هنری، ورزشی و برنامه‌های مناسبتی تدارک دیده شده است که یکی از برنامه‌های مهم، اردوهایی است که در قالب عناوین مختلف برای گروه‌های مختلف هدف برگزار می‌شود، افزود: در سه ماهه نخست سال جاری ۶ هزار و ۵۲۰ مددجو از اردوهای تربیتی و زیارتی بهره مند شده‌اند. با برنامه ریزی‌هایی انجام شده پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال حدود ۲۰ هزار نفر به اردوهای زیارتی و تربیتی اعزام شوند.

سلامی با اشاره به اینکه تا پایان تابستان نیز ۳۸۸ مددجو در قالب برنامه‌های اوقات فراغت تابستانه برای استفاده از برنامه‌های زیارتی، فرهنگی و تربیتی به استان‌های خراسان رضوی، مازندران، اصفهان و البرز اعزام می‌شوند. در همین راستا نیز از ۲۷ خرداد ماه تاکنون در قالب برنامه اردوهای سراسری تابستانه ۱۲۷ مددجو به استان‌های خراسان رضوی و مازندران اعزام شده‌اند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران، ادامه داد: همچنین در راستای برگزاری اردوهای سراسری در ایام تابستان، استان تهران از سوم مرداد ماه در اردوگاه شهید آوینی میزبان مددجویان سایر استان‌ها است و تاکنون در طی دو دوره میزبان ۲۰۰ مددجو از استان‌های مازندران، گیلان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، لرستان، اصفهان و یزد بوده و تا ۲۷ شهریور در ۷ دوره دیگر نیز میزبان مددجویان استان‌های سیستان بلوچستان، کرمان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، گیلان، مازندران، گلستان، همدان، اردبیل خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اولویت مخاطبان جهت اعزام به اردو با توجه به سیاست گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌های جدید معاونت فرهنگی مخاطبین مشارکت کننده در طرح‌ها و برنامه‌های تحولی معاونت فرهنگی هستند و از اعزام نفرات تکراری که پیش از این در اردوها شرکت کرده‌اند، خودداری می‌شود تا افراد بیشتری فرصت بهره‌مندی از این خدمت را داشته باشند.

سلامی یادآور شد: ۱۷ هزار و ۲۴۸ مددجو نیز سال گذشته از اردوهای زیارتی و تربیتی بهره مند شده‌اند که از این تعداد ۵ هزار و ۷۶۲ نفر به اردوهای زیارتی و مابقی به اردوهای تربیتی و آموزشی اعزام شده‌اند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397420

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]