1

پیام صالحی به نماینده حماس در تهران

  • کد خبر : 397456
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳

«علی اکبر صالحی» وزیر خارجه پیشین جمهوری اسلامی ایران در پیامی به نماینده جنبش حماس در تهران، شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی این جنبش را به او و ملت فلسطین تسلیت گفت. به گزارش ایسنا، در پیام صالحی به «خالد القدومی» نماینده حماس در تهران آمده است: به ملت سرافراز، مبارز و مقاومت کننده […]

«علی اکبر صالحی» وزیر خارجه پیشین جمهوری اسلامی ایران در پیامی به نماینده جنبش حماس در تهران، شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی این جنبش را به او و ملت فلسطین تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، در پیام صالحی به «خالد القدومی» نماینده حماس در تهران آمده است: به ملت سرافراز، مبارز و مقاومت کننده فلسطین، به جنبش مبارز حماس، و به همه برادران و خواهران و مجاهدان غزه؛ با کمال تاسف و اندوه شهادت این نماد و مظهر مقاومت اسماعیل هنیه را به خانواده محترم آن مرحوم، ملت شریف و مظلوم فلسطین و تمامی امت اسلام تسلیت عرض می‌کنم. او یک قهرمان شجاع و الگوی همه آزادگان جهان است.

صالحی در این پیام تاکید کرد: از دست دادن این شهید دلاور ضایعه بزرگی برای امت اسلامی و مسئله عادلانه فلسطین است. او برای آزادی فلسطین از دست اشغالگران بزدل و نفرین شده صهیونیست تا روز قیامت فداکاری‌های زیادی کرد و جان خود را فدا کرد تا الگوی خوبی برای همه ما باشد.

وی در ادامه افزود: از درگاه خداوند متعال رحمت را برای این شهید مسألت نموده و از پرودگار می‌خواهیم او را در بهشت وسیع خود جای داده و به خانواده و عزیزانش صبر و شکیبایی عنایت فرماید.

انتهای پیام

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397456

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]