2

انتخابات مجامع هلال‌احمر باید به بهترین شکل ممکن اجرا شود

  • کد خبر : 397466
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر، در جلسه ستاد مرکزی انتخابات مجامع هلال‌احمر با رابطین انتخابات با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات مجامع هلال‌احمر، گفت: رابطین انتخاباتی مراقب باشند تا حق کسی ضایع نشود، در این راه مراقب باشید و هیأت استان لیست افراد تأیید شده را دقیق مطالعه و منتشر کند. […]

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر، در جلسه ستاد مرکزی انتخابات مجامع هلال‌احمر با رابطین انتخابات با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات مجامع هلال‌احمر، گفت: رابطین انتخاباتی مراقب باشند تا حق کسی ضایع نشود، در این راه مراقب باشید و هیأت استان لیست افراد تأیید شده را دقیق مطالعه و منتشر کند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر با تاکید بر عمل به قانون انتخابات و دستورالعمل نظارت و نیز مصوبات اجرایی شورای عالی تیرماه امسال، افزود: مصوبات دستورالعمل را تفسیر نکنید و صراحتاً به اجرای بندهای آن اقدام کنید. تمام روند انتخابات را نیز مستندسازی کنید، انتخابات مجامع هلال‌احمر باید به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

وی در ادامه با تاکید بر توجه به ویژگی‌های نامزدهای انتخاباتی، گفت: توان مدیریتی بالا، کارآمدی، اعتقاد به مذهب اسلام و شرع ایران، اصول هفت‌گانه هلال‌احمر، کارشناس دلسوز از شاخص‌ها و ویژگی‌های نامزدهای انتخاباتی است که امیدوارم فردی با این ویژگی‌ها در انتخابات رأی بیاورد.

در این جلسه که در ساختمان صلح جمعیت هلال‌احمر و به صورت برخط با رابطین انتخابات سراسر کشور برگزار شد، آخرین مشکلات و دغدغه‌های رابطین برگزاری انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر، از جمله، آخرین به روز رسانی آئین‌نامه برگزاری انتخابات بررسی شد.

ششمین انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر از ۱۹ مردادماه در سراسر کشور برگزار می‌شود..

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397466

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]