1

رژیم صهیونیستی زمینه‌ مجازاتی سخت برای خود را فراهم کرده است

  • کد خبر : 397500
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی شهادت حاج اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در اقدام تروریستی رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی، سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور پیام تسلیتی، تأکید کرد مطابق وعده الهی خون پاک این شهید بزرگوار، موجب تقویت جبهه مقاومت و تثبیت پیروزی بزرگ مردم دلیر فلسطین و غزه خواهد شد و […]

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی شهادت حاج اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در اقدام تروریستی رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی، سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور پیام تسلیتی، تأکید کرد مطابق وعده الهی خون پاک این شهید بزرگوار، موجب تقویت جبهه مقاومت و تثبیت پیروزی بزرگ مردم دلیر فلسطین و غزه خواهد شد و به فضل خداوند متعال، آرمان آزادی فلسطین روز به روز درخشنده‌تر و قابل دسترس‌تر خواهد بود.

متن کامل این پیام به این شرح است‌:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

بار دیگر رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی که به پشتوانه حمایت‌های مدعیان دروغین حقوق بشر، تمام اصول و قواعد بین‌المللی را زیر پا گذاشته، در اقدامی تروریستی، میهمان عزیز جمهوری اسلامی ایران، مجاهد نستوه و شخصیت برجسته جبهه مقاومت اسلامی، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس را به شهادت رساند.

رژیم نامشروع و اشغالگر قدس با این اقدام رذیلانه، بیش از پیش جنایت و درنده‌خویی خود را بر همگان اثبات کرد و نشان داد که این غده سرطانی و حامیانش برای نیل به اهداف نامشروع خود از هیچ اقدام غیرانسانی و غیراخلاقی دریغ نخواهد کرد. بی‌شک مطابق وعده الهی خون پاک این شهید بزرگوار، موجب تقویت جبهه مقاومت و تثبیت پیروزی بزرگ مردم دلیر فلسطین و غزه خواهد شد و به فضل خداوند متعال، آرمان آزادی فلسطین روز به روز درخشنده‌تر و قابل دسترس‌تر خواهد بود.

همان‌گونه که مقام معظم رهبری تأکید کرده‌اند رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست که میهمان عزیز ما را در خانه‌ی ما به شهادت رسانیده، زمینه‌ی مجازاتی سخت برای خود را فراهم ساخته است و خون پاک این شهید بزرگوار که در حریم جمهوری اسلامی به زمین ریخته شد، زمینه‌ساز تسریع در تحقق نابودی رژیم منحوس صهیونیستی خواهد شد ان‌شاءالله.

شهید هنیه، بزرگ‌مردی بود که سالیان دراز پرچمدار مبارزه با اشغالگران قدس شریف بود و بارها تا مرز شهادت پیش رفت و در این مسیر حتی شهادت فرزندان و نوه‌هایش نیز او را ذره‌ای از تحقق آرمان آزادی قدس متزلزل نساخت. ملت غیور فلسطین که در طول تاریخ اشغال سرزمین‌هایشان ثابت کرده‌اند که از خون هر شهید و فرماندهان مقاومت، هزاران مجاهد جان بر کف و شجاع برخواهند خاست، قطعاً اجازه نخواهند داد بیرق مبارزه با جنایتکاران صهیونیست لحظه‌ای بر زمین بماند.

خانواده بزرگ سازمان تأمین‌اجتماعی شهادت این اسوه مقاومت را به محضر مقام معظم رهبری، امت اسلام، مردم مظلوم فلسطین، و همه آزادی‌خواهان و حق‌طلبان جهان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای روح ملکوتی این شهید عزیز، علو درجات و همنشینی با اولیاء‌الله را مسئلت می‌نماید.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397500

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]