3

رویترز: گزارشی درباره آمادگی ایران برای حمله موشکی به اسرائیل منتشر نکرده‌ایم

  • کد خبر : 397620
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶

خبرگزاری رویترز انتشار هر گونه گزارش را درباره آمادگی قریب‌الوقوع ایران برای حمله به رژیم صهیونیستی با موشک‌های بالستیک رد کرد. به گزارش ایسنا، در پی انتشار گزارش‌هایی در فضای مجازی که به نقل از رویترز گفته بودند ایران در حال آماده شدن برای یک حمله موشکی بالستیک به اسرائیل در آینده نزدیک است، سخنگوی […]

خبرگزاری رویترز انتشار هر گونه گزارش را درباره آمادگی قریب‌الوقوع ایران برای حمله به رژیم صهیونیستی با موشک‌های بالستیک رد کرد.

به گزارش ایسنا، در پی انتشار گزارش‌هایی در فضای مجازی که به نقل از رویترز گفته بودند ایران در حال آماده شدن برای یک حمله موشکی بالستیک به اسرائیل در آینده نزدیک است، سخنگوی این خبرگزاری انتشار چنین گزارشی را تکذیب کرد.

سخنگوی رویترز تصریح کرد: هر گونه ادعایی مبنی بر اینکه خبرگزاری رویترز از آمادگی قریب‌الوقوع برای حمله بالستیک ایران خبر داده، نادرست است.

او افزود: گزارش‌ها مبنی بر اینکه تصاویر ماهواره‌ای و راداری از حرکت موشک‌های بالستیک و پهپاد از ایران، یمن و عراق به سمت اسرائیل یا بسته شدن حریم هوایی ترکیه و عراق ثبت شده نیز غلط است. رویترز چنین گزارشی منتشر نکرده است.

در روزهای اخیر پس از ترور و شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس به دست رژیم صهیونیستی در تهران برخی رسانه‌ها به گمانه‌زنی درباره پاسخ ایران به این اقدام جنایتکارانه پرداخته و حتی گزارش داده‌اند برآوردها در اسرائیل حاکی از آن است که ایران موشک‌های عظیمی شلیک خواهد کرد.

انتهای پیام

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397620

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]