1

سرمربی تیم فوتبال شهر راز شیراز :امتیاز این تیم را بناچار به خارج از استان  منتقل می‌کنیم

  • کد خبر : 397642
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰

ستار زارع ، یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: حدود ۵۰۰ میلیارد ریال از سوی شهرداری، شورای شهر و دیگر نهادها به تیم فجر سپاسی شیراز کمک شده است این در حالی است که به تیم تازه تاسیس شهر راز۲۰ میلیارد ریال کمک کردند که این امر با عدالت فاصله زیادی دارد. وی اضافه […]

ستار زارع ، یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: حدود ۵۰۰ میلیارد ریال از سوی شهرداری، شورای شهر و دیگر نهادها به تیم فجر سپاسی شیراز کمک شده است این در حالی است که به تیم تازه تاسیس شهر راز۲۰ میلیارد ریال کمک کردند که این امر با عدالت فاصله زیادی دارد.

وی اضافه کرد: در فصل گذشته حدود ۸۰۰ میلیارد ریال هزینه کردیم و از ابتدای خرید امتیاز این تیم هم بر آن بودیم تا به جوانان این استان کمک کنیم تا آنها بتوانند خود را شکوفا کنند.

هیات فوتبال فارس برای خروج تیم استقبال کرد

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران با اظهار اینکه برای تعیین تکلیف بادبیر هیات فوتبال فارس تماس گرفتیم، گفت: اما هیات فوتبال برای خروج تیم از استان وقت تعیین کردند که جای تعجب دارد.

وی اضافه کرد: هیات فوتبال فارس برای اینکه وقت تعیین کند و بگوید مشکل شما چیست به راحتی از انتقال تیم به خارج استان استقبال کردند.

بازیکن اسبق تیم برق شیراز اظهار داشت: با عبدالرحیم خداجو مدیر کل ورزش و جوانان فارس هم جلسه گذاشتیم و محبت کردند از طریق استانداری پیگیری کنند.

سرمربی تیم شهر راز ادامه داد:‌ استانداری هم وعده داد و ما گفتیم نمی خواهیم کمک کنید حداقل معرفی کنند تا از طریق بانک ها وام بگیریم که این امر هم محقق نشد.

زارع گفت:‌ ۲ نفر از استان معرفی کردند که تیم را به آنها واگذار کنیم اما اگر قرار است به آنها کمک شود چرا این امر برای ما اتفاق نمی افتد؟ اگر شخصی بخواهد در استان تیم را به قیمت یک هزار میلیارد ریال بخرد حاضر نیستیم این کار را بکنیم و با قیمت پایین تر به خارج از استان منتقل می کنیم.

وی گفت : ۶ بازیکن ما پیشنهاد از لیگ برتر دارند اما حاضر نیستیم این کار را بکنیم چرا که آنها سرمایه استان هستند و دوست داریم در تیم شهر خودشان بازی کنند.

زارع افزود: هنوز تمرین تیم را شروع نکردیم تا تکلیف تیم مشخص شود.

تیمی که می خواست برق شیراز شود اما

به گزارش ایرنا تیم شهر راز شیراز سال گذشته با خرید امتیاز تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان در مسابقات لیگ دسته یک شرکت کرد و در فصل اخیر هم با ۳۶ امتیاز در جایگاه سیزدهم ایستاد.

این تیم با انتخاب رنگ نارنجی برای پیراهن خود به دنبال تداعی کردن تیم برق شیراز بود، برقی که برای همیشه خاموش شد و معلوم نیست تکلیف شهرراز چه شود.

فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال قرار است از اوایل شهریور ماه سال جاری با شرکت ۱۸ تیم آغاز شود اما هنوز این مسابقات قرعه کشی نشده است.
فجر سپاسی و شهر راز شیراز نمایندگان استان فارس در لیگ دسته یک فوتبال کشور هستند.
در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و پنجم را کسب خواهند کرد و سه تیم آخر جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397642

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]