1

دعوت از ۸۰ کشور برای سرمایه‌گذاری در ایران

  • کد خبر : 397718
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۴:۴۱

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم محمود بازاری معاون سازمان توسعه تجارت امروز، یکشنبه، در نشست خبری رویداد معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران اظهار داشت: در این نمایشگاه مدل‌سازی جدیدی از تجارت خارجی و سرمایه‌گذاری ارائه شده است. وی افزود: این نمایشگاه همکاری و مشارکت بین‌المللی را برای کشورمان به‌ارمغان خواهد داشت که دستاورد مناسبی برای کشور و […]

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم محمود بازاری معاون سازمان توسعه تجارت امروز، یکشنبه، در نشست خبری رویداد معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران اظهار داشت: در این نمایشگاه مدل‌سازی جدیدی از تجارت خارجی و سرمایه‌گذاری ارائه شده است.

وی افزود: این نمایشگاه همکاری و مشارکت بین‌المللی را برای کشورمان به‌ارمغان خواهد داشت که دستاورد مناسبی برای کشور و پیامی برای جهان است.

* دعوت از ۸۰ کشور برای سرمایه‌گذاری در ایران

محمدرضا قادری مجری برگزاری نمایشگاه نیز در این مراسم در پاسخ به سؤال خبرگزاری تسنیم گفت: از ۸۰ کشور برای شرکت در این نمایشگاه دعوت شده است و انتظار می‌رود که در مراسم حضور یابند که از جمله این کشورها می‌توان به کشورهای همسایه، چین، روسیه، هند، کشورهای جنوب شرق آسیا، کشورهای آفریقایی و آمریکای لاتین و اسپانیا و ایتالیا اشاره کرد.

 قادری گفت: پیش‌بینی می‌شود که بخش زیادی از سرمایه‌گذاری‌ها توسط ایرانیان مقیم کشورهای دیگر صورت گیرد به‌طوری که بر اساس آمارهای موجود ایرانیان مقیم خارج از کشور بعد از کشورهای چین، روسیه و امارات بیشترین سرمایه‌گذاری را در کشورمان انجام داده‌اند.

وی افزود: این رویداد ۵ تا ۷ مهر ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/+

 

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397718

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]