3

چالش عجیب هالند در پرواز ۷ ساعته؛ ریاضت به سبک غول نروژی + عکس

  • کد خبر : 397780
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴

به گزارش یکشنبه‌شب ایرنا، منچسترسیتی با پیروزی ۴ بر ۲ مقابل چلسی، تور پیش فصل خود را در آمریکا به پایان رساند؛ آن هم در مسابقه‌ای که یک شب خاطره‌انگیز برای ارلینگ هالند در استادیوم اوهایو رقم خورد. هالند در این مسابقه در ۵۶ دقیقه هت‌تریک کرد تا پیش‌فصل را هم با گلزنی آغاز کند. […]

به گزارش یکشنبه‌شب ایرنا، منچسترسیتی با پیروزی ۴ بر ۲ مقابل چلسی، تور پیش فصل خود را در آمریکا به پایان رساند؛ آن هم در مسابقه‌ای که یک شب خاطره‌انگیز برای ارلینگ هالند در استادیوم اوهایو رقم خورد. هالند در این مسابقه در ۵۶ دقیقه هت‌تریک کرد تا پیش‌فصل را هم با گلزنی آغاز کند.

هالند یکی از معدود ستاره‌های تیم اصلی سیتی بود که با توجه به عدم حضور نروژ در یورو ۲۰۲۴، همراه سیتی به آمریکا سفر کرد. یکی از بهترین ویژگی‌های هالند، تمرکز و ذهنیت بالای اوست که باعث شد رکورد گل‌های یک فصل لیگ برتر را در اولین سال حضورش در انگلیس بشکند. او نشان داده که قدرت ذهنی‌اش فراتر از زمین است.

هالند در اینستاگرام مدعی شد که در پرواز بازگشت از آمریکا، چالش عجیبی را امتحان کرده است. این چالش روند جدیدی است که مسافران بدون صرف غذا یا نوشیدنی یا لذت بردن از سرگرمی‌هایی مانند گوش دادن به موسیقی یا تماشای فیلم، پروازهای طولانی‌مدت را تحمل می‌کنند. این چالش دشوار به نظم و انضباط واقعی و انعطاف‌پذیری ذهنی نیاز دارد.

چالش عجیب هالند در پرواز ۷ ساعته؛ ریاضت به سبک غول نروژی + عکس

هالند ویدئویی از خود منتشر کرده است که در آن به صندلی روبه‌رو خیره نگاه می‌کند و در کپشن نوشت: «یک پرواز ۷ ساعته؛ بدون تلفن، بدون خواب، بدون آب، بدون غذا، فقط نقشه. هشتگ آسان.»

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397780

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]