0

مدافع استقلال در آستانه حضور در گل‌گهرسیرجان

  • کد خبر : 397816
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۴

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نقل و انتقالات امسال یکی از تیم‌های فعال بود و تغییرات زیادی روی نیمکت این تیم رخ داده است. مدیران این تیم بعد از اینکه نتوانستند با مارینوس اوزونیدیس سرمربی مطرح یونانی نتایج خوبی را در لیگ بیست و سوم کسب کنند، به سراغ مهدی تارتار رفتند […]

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نقل و انتقالات امسال یکی از تیم‌های فعال بود و تغییرات زیادی روی نیمکت این تیم رخ داده است.

مدیران این تیم بعد از اینکه نتوانستند با مارینوس اوزونیدیس سرمربی مطرح یونانی نتایج خوبی را در لیگ بیست و سوم کسب کنند، به سراغ مهدی تارتار رفتند تا وی سرمربی سیرجانی‌ها شود.

این تیم در نقل و انتقالات تابستانی، امید حامدی‌فر، سامان نریمان جهان، عثمان اندونگ، علی قربانی، مجید عیدی، علیرضا کاظمی و گوستاو واگنین را به خدمت گرفت و در مقابل بهنام برزای، سامان فلاح، سعید سحرخیزان، علیرضا کوشکی و مهدی ممی‌زاده از گل‌گهر جدا شدند.

شنیده‌ها حکایت از این دارد بعد از جدایی سامان فلاح از سیرجانی‌ها و حضور این مدافع ملی‌پوش در استقلال و همچنین جدایی احتمالی علیرضا آرتا از این تیم، مدیران گل‌گهر برای تقویت خط دفاعی خود به سراغ محمدحسین مرادمند مدافع فصل گذشته استقلال رفته‌اند. مذاکرات طرفین مثبت پیش رفته و اگر مشکلی رخ ندهد این مدافع راهی سرجان خواهد شد تا پیراهن گل‌گهر را برتن کند.

گفتنی است، دو تیم فولاد خوزستان و تراکتور تبریز نیز علاقه‌مند به جذ مرادمند هستند و با این مدافع مذاکراتی داشته‌اند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397816

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]