0

مشکلات تیم فوتبال شهر راز شیراز پس از انتشار گزارش ایرنا بررسی شد/ این تیم در فارس می‌ماند

  • کد خبر : 397846
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۵

ستار زارع سرمربی تیم شهر راز ، یکشنبه ۱۴ مرداد ماه به خبرنگار ایرنا در شیراز گفته بود:‌ به دلیل عدم حمایت مسئولان استان فارس ناگزیر هستیم امتیاز این تیم را به خارج از استان منتقل کنیم. وی گفت: حدود ۵۰۰ میلیارد ریال از سوی شهرداری، شورای شهر و دیگر نهادها به تیم فجر سپاسی […]

ستار زارع سرمربی تیم شهر راز ، یکشنبه ۱۴ مرداد ماه به خبرنگار ایرنا در شیراز گفته بود:‌ به دلیل عدم حمایت مسئولان استان فارس ناگزیر هستیم امتیاز این تیم را به خارج از استان منتقل کنیم.

وی گفت: حدود ۵۰۰ میلیارد ریال از سوی شهرداری، شورای شهر و دیگر نهادها به تیم فجر سپاسی شیراز کمک شده است این در حالی است که به تیم تازه تاسیس شهر راز۲۰ میلیارد ریال کمک کردند که این امر با عدالت فاصله زیادی دارد.

۸۰۰ میلیارد ریال هزینه کردیم

زارع در ادامه صحبت هایش اشاره کرد :‌ در فصل گذشته حدود ۸۰۰ میلیارد ریال هزینه کردیم و از ابتدای خرید امتیاز این تیم هم بر آن بودیم تا به جوانان این استان کمک کنیم تا آنها بتوانند خود را شکوفا کنند.

خبر خوش برای نارنجی پوشان شیرازی، تیم می ماند

مدیرکل ورزش و جوانان فارس دوشنبه با انتشار پیامی که به خبرگزاری ایرنا ارسال شد، اعلام کرد: در جلسه ای که با حضور رسول فلاح، ستار زارع سر مربی تیم و رهنورد موسس و مدیر باشگاه برگزارشد،‌ با امید خدا تیم فوتبال شهر راز در شیراز می ماند و با قدرت می جنگد.

با قدرت در مسابقات لیگ دسته یک شرکت می کنیم

همچنین رسول فلاح یکی از دست اندرکاران باشگاه شهر راز دوشنبه در تماس با خبرنگار ایرنا گفت: تیم با قدرت در مسابقات فوتبال دسته یک شرکت خواهد کرد و جزئیات بیشتر را پس از جلسه با دیگر مسئولان استان اطلاع رسانی خواهیم کرد و آنچه مهم است تیم در شیراز می ماند و این بهترین خبر برای هواداران تیم نارنجی پوش شیرازی است.

انتقال از سیرجان به شیراز

به گزارش ایرنا تیم شهر راز شیراز سال گذشته با خرید امتیاز تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان در مسابقات لیگ دسته یک شرکت کرد و در فصل اخیر هم با ۳۶ امتیاز در جایگاه سیزدهم ایستاد.

شهر رازی که می خواهد برق شیراز شود

این تیم با انتخاب رنگ نارنجی برای پیراهن خود به دنبال تداعی کردن تیم برق شیراز بود، برقی که برای همیشه خاموش شد و در صورت بلاتکلیفی، معلوم نیست تکلیف شهرراز چه شود.

فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال قرار است از اوایل شهریور ماه سال جاری با شرکت ۱۸ تیم آغاز شود اما هنوز این مسابقات قرعه کشی نشده است.
فجر سپاسی و شهر راز شیراز نمایندگان استان فارس در لیگ دسته یک فوتبال کشور هستند.
در مسابقات فوتبال لیگ دسته یک ۱۸ تیم شرکت دارند که پس از ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و پنجم را کسب خواهند کرد و سه تیم آخر جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397846

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]