1

آغاز اردوی آماده‌سازی آلومینیوم اراک در تهران

  • کد خبر : 397856
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱:۲۵

به گزارش ایرنا، در فاصله ۱۰ روز به آغاز لیگ بیست و چهارم تیم فوتبال آلومینیوم اراک بعد از نقل و انتقالات و جذب بازیکنان جدید، اردوی آماده‌سازی خود را به مدت پنج روز در تهران برگزار می‌کند تا مربیان با ارزیابی توانمندی‌های بازیکنان ترکیب تیم را برای حضور هرچه پرقدرت‌تر در لیگ برتر نهایی […]

به گزارش ایرنا، در فاصله ۱۰ روز به آغاز لیگ بیست و چهارم تیم فوتبال آلومینیوم اراک بعد از نقل و انتقالات و جذب بازیکنان جدید، اردوی آماده‌سازی خود را به مدت پنج روز در تهران برگزار می‌کند تا مربیان با ارزیابی توانمندی‌های بازیکنان ترکیب تیم را برای حضور هرچه پرقدرت‌تر در لیگ برتر نهایی کنند.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در لیگ بیست و سوم با وجود آسیب‌های زیادی که از داوری مسابقات دید و دست کم نتیجه پنج مسابقه با داوری‌های غلط به ضرر این تیم اراکی تمام شد، اما با چنگ و دندان توانست ۳۹ امتیاز کسب و به رده هشتم لیگ برتر تکیه بزند.

با وجود اعتراضات مدیران و مربیان باشگاه آلومینیوم نه تنها تغییری در روند داوری مسابقات این تیم انجام نشد بلکه در بازی‌های بعدی نیز داوری‌های یکطرفه بیشتر به تیم مجتبی حسینی آسیب می‌زد اما در این شرایط هم اراکی‌ها با خویشتنداری و متانت خود تنها با صدور چند بیانیه و اعتراض کتبی به فدراسیون اکتفا کردند و رسیدگی را به مراجع ذی‌صلاح واگذار کردند.

قیمت بالای بازیکنان و چالش کمبود بودجه آلومینیوم

بعد از پایان لیگ بیست و سوم پنجره نقل و انتقالات آلومینیوم به‌خاطر شکایت والنتینو یوئل، مهاجم آفریقایی- استرالیایی توسط فیفا بسته بود اما با پیگیری‌های مدیران باشگاه، بعد از چند روز پنجره نقل و انتقالات این باشگاه هم باز شد اما قیمت نجومی برخی بازیکنان با بودجه و توانمندی‌های مالی آلومینیوم به هیچ عنوان همخوانی نداشت و به همین دلیل آلومینیوم نتوانست بازیکنان مطرح چندانی را به ترکیب خود اضافه کند.

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: مدیرعامل و سرمربی تیم با چند بازیکن مذاکراتی انجام داده‌اند که مبالغ درخواستی آنها خارج از بنیه مالی باشگاه است.

«روح‌الله اصغری» افزود: اولین اقدام مثبت تیم مدیریتی باشگاه در فصل جاری، حفظ سید مجتبی حسینی سرمربی سال گذشته بود که نتایج خوبی را رقم زدند و برای ادامه همکاری به توافق رسیدند.

وی ادامه داد: تیم‌های مختلفی به دنبال جذب سرمربی آلومینیوم بودند و این بیانگر موفقیت سرمربی و کادرفنی و تصمیم منطقی مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه در فصل گذشته بود.

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک تصریح کرد: رقم پیشنهادی به سرمربی و تعدادی از بازیکنان آلومینیوم، بیانگر اختلاف سطح طبقاتی باشگاه‌ها است و نشان می‌دهد که ما نمی‌توانیم به اندازه تعدادی از تیم‌های لیگ برتری در بازار نقل و انتقالات هزینه کنیم و محدودیت داریم.

اصغری یادآور شد: هم سرمربی و هم مدیرعامل باشگاه با هماهنگی هیات مدیره، با تعدادی از بازیکنان مطرح کشور مذاکره کردند، اما مبالغ درخواستی آنها به هیچ عنوان با ساختار بودجه‌ای باشگاه ما هم‌خوانی نداشت و در آخرین لحظات مذاکره که کار به اعلام مبلغ کشیده می‌شود، رقم پیشنهادی بازیکنان مدنظر حداقل سه برابر سقف قرارداد باشگاه بود و عملا امضای قرارداد اتفاق نمی‌افتاد.

با این وجود مدیران باشگاه آلومینیوم تمدید قرارداد با بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار خود را در دستور کار قرار دادند و چند بازیکن جوان دیگر را نیز با هدف تقویت خطوط حمله و دفاعی خود جذب کردند.

«میلاد بدرقه» مدافع و «محمد خلیفه» دروازه‌بان از بازیکنانی بودند که قرارداد خود را با آلومینیوم تمدید کردند و «علی رضایی»، مدافع جوان فصل گذشته خوشه طلایی ساوه و «علی لطیفی»، مهاجم آینده‌دار فصل گذشته نفت اهواز نیز از مهتمرین بازیکنانی بودند که به ترکیب یاران حسینی در لیگ بیست و چهارم اضافه شدند.

هم‌اکنون مجتبی حسینی سرمربی محبوب اراکی‌ها تیم خود را به اردویی پنج روزه برده تا ضمن ارزیابی توانمندی بازیکنان، ترکیب قدرتمندی برای حضور در لیگ بیست و چهارم در نظر بگیرد و شگفتی‌های فصل گذشته خود را بیشتر و بیشتر بکند.

حذف پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و شکست این تیم در اولین مسابقه نیم فصل، از مهمترین شگفتی‌سازی‌های شاگردان حسینی در فصل گذشته بود که امید است در فصل آینده این شگفتی‌ها بیشتر و جایگاه آلومینیوم در جدول ارتقای چشمگیری داشته باشد.

آلومینیوم اراک در اردوی پنج روزه خود در تهران ۲ مسابقه تدارکاتی مقابل تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال تهران در روزهای پانزدهم و هجدهم مردادماه برگزار می‌کند که نقش موثری در آمادگی این تیم خواهد داشت.

بنابر اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، تیم فوتبال آلومینیوم اراک ۲۵ مردادماه جاری در اولین مسابقه فصل ۰۴-۱۴۰۳ لیگ‌برتر خود در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف استقلال خوزستان می‌رود.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397856

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]