1

بررسی بازار نقل‌وانتقالات در نشست هیات مدیره پرسپولیس

  • کد خبر : 397930
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۴۶

به گزارش ایرنا، هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با حضور همه اعضا دوشنبه شب تشکیل جلسه داد تا آخرین روند نقل و انتقالات و مذاکرات اقتصادی با اسپانسرها را مورد ارزیابی قرار دهد. در این نشست رضا درویش، مدیرعامل باشگاه درباره مسایل مختلف از جمله پیگیری مصوبات قبلی، روند نقل و انتقالات و آخرین رویدادهای این […]

به گزارش ایرنا، هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با حضور همه اعضا دوشنبه شب تشکیل جلسه داد تا آخرین روند نقل و انتقالات و مذاکرات اقتصادی با اسپانسرها را مورد ارزیابی قرار دهد.

در این نشست رضا درویش، مدیرعامل باشگاه درباره مسایل مختلف از جمله پیگیری مصوبات قبلی، روند نقل و انتقالات و آخرین رویدادهای این حوزه، مسایل و مشکلات پیش آمده در ارتباط با شرایط ورزشگاه‌ها برای میزبانی از رقابت‌های لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا که توسط مراجع ذیربط و عالی مورد پیگیری است، گزارش‌هایی را ارایه کرد.

معاون حقوقی باشگاه نیز درباره پرونده‌ها و اقدامات انجام شده توضیحاتی را ارائه کرد. در بخشی از این جلسه نیز، گزارش پیمان حدادی، عضو هیات مدیره و معاون اقتصادی باشگاه در ارتباط با روند مذاکرات اقتصادی به ویژه در بخش جذب اسپانسرها به اطلاع اعضا رسید.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397930

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]