2

کنعانی: موازنه راهبردی در منطقه هرگز به نفع رژیم صهیونیستی بازنمی‌گردد

  • کد خبر : 397932
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۵۹

سخنگوی وزارت خارجه ایران نوشت که «به‌رغم توحّش هولناک صهیونیست‌ها در فلسطین و ترورهای بزدلانه در سطح منطقه، موازنه راهبردی هرگز به نفع رژیم صهیونیستی و حامیان متوهّم آن برنخواهد گشت». به گزارش ایسنا، ‏«ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران نوشت: «در جدیدترین جنایت جنگی صهیونیست‌ها در نوار غزه و در بمباران مدارس «النصر» […]

سخنگوی وزارت خارجه ایران نوشت که «به‌رغم توحّش هولناک صهیونیست‌ها در فلسطین و ترورهای بزدلانه در سطح منطقه، موازنه راهبردی هرگز به نفع رژیم صهیونیستی و حامیان متوهّم آن برنخواهد گشت».

به گزارش ایسنا، ‏«ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران نوشت: «در جدیدترین جنایت جنگی صهیونیست‌ها در نوار غزه و در بمباران مدارس «النصر» و «حسن سلامه» در شمال غرب شهر غزه، بیش از ۲۵ نفر از ساکنان آواره فلسطینی ساکن در آن‌ها به شهادت رسیدند و ده‌ها نفر مجروح شدند».

کنعانی در ادامه پیام خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «به‌رغم توحّش هولناک صهیونیست‌ها و جنایات جنگی و نسل‌کُشی در فلسطین و نیز ترورهای بزدلانه در سطح منطقه، موازنه راهبردی در سرزمین‌های فلسطینی و در سطح منطقه هرگز به نفع رژیم صهیونیستی و حامیان متوهّم آن برنخواهد گشت و خشم نهفته در قلب ملتهای آزاده جهان، دامن جنایتکاران صهیونیست و حامیان آنان را خواهد گرفت».

سخنگوی وزارت خارجه ایران پیش از این تاکید کرده بود «جامعه بین‌المللی باید به مصونیت غیر قابل قبول رژیم غاصب صهیونیستی که به هیچ‌یک از اصول اولیه حقوق‌بشر اعتقاد و التزامی ندارد، پایان داده تا از امتداد لگدمال شدن کرامت انسانی جلوگیری شود».

انتهای پیام

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397932

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]