3

مورایس: هواداران سپاهان با حضور در ورزشگاه فرهنگ کهن شهر اصفهان را نشان دهند

  • کد خبر : 397976
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرنگار ایرنا، ژوزه مورایس روز دوشنبه در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های «سپاهان ایران» و «شباب الاهلی امارات» در چارچوب پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا در هتل کوثر اصفهان افزود: سال سومی است که در سپاهان حضور دارم و شاید شناخت بیشتری از بازیکنانم نسبت به سرمربی حریف داشته باشم ولی تیم شباب […]

به گزارش خبرنگار ایرنا، ژوزه مورایس روز دوشنبه در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیم‌های «سپاهان ایران» و «شباب الاهلی امارات» در چارچوب پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا در هتل کوثر اصفهان افزود: سال سومی است که در سپاهان حضور دارم و شاید شناخت بیشتری از بازیکنانم نسبت به سرمربی حریف داشته باشم ولی تیم شباب الاهلی تیم قابل احترامی است و باید دید فردا چه نتیجه ای در زمین رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: حضور جمع زیادی از خبرنگاران برای نشست این بازی نشان از اهمیت آن دارد و به این سبب خوشحالم و خبر خوبی برای فوتبال آسیاست و آرزوی موفقیت بیش از پیش برای فوتبال آسیا دارم.

وی اظهار داشت: اطلاع زیادی از تیم حریف ندارم و تنها می دانم سردار آزمون همراه این تیم است که البته در دیدارهای تدارکاتی هم با این تیم بازی نکرده است.

وی اظهار داشت: البته با اعمال محدودیت های فوتبال ایران، گمان میکنم تیم شباب الاهلی هزینه ای برابر با هزینه یک باشگاه ایرانی برای این بازیکن انجام داده است.

وی افزود: در مورد این بازی مساله دیگری هم هست و آن اینکه از سال های خیلی دور من ارتباط نزدیکی با سرمربی تیم شباب الاهلی دارم از زمانی که او بازیکن بنفیکا بود و اولین تقابل ما زمانی بود که ما رودرروی هم در پرتغال بازی کردیم و در سال های بعد من مربی تیم های پایه بنفیکا شدم و ایشان در تیم اصلی بازیکن بود.

سرمربی سپاهان با اشاره به حضور سردار آزمون در تیم شباب الاهلی گفت: در هر شرایطی ما فردا مقابل ۱۱ بازیکن بازی خواهیم کرد و اگر سردار بازی کند این شانس را داریم که سبک بازی او را میشناسیم.

وی تصریح کرد: از هواداران بسیار سپاسگزارم، چون داریم دوباره در سطح آسیا در نقش جهان بازی می کنیم و برای فوتبال آسیا آرزوی موفقیت بیشتر دارم و امیدوارم داور بتواند قضاوت خوبی برای بازی داشته باشد و با توجه به آشنایی من با فوتبال کره، این کشور داوران خوبی دارد البته متاسفانه این داور در بازی فردا کمک داور ویدویی را ندارد و دلیل عدم استفاده از آن را در حالی که در ورزشگاه نقش جهان وجود دارد، نمی دانم.

وی تاکید کرد: از نظر ارزشی هر چیزی که بتواند به ارتقا عدالت در فوتبال کمک کند، مفید است و کمک داور ویدویی یکی از آن هاست و باید برای برقراری عدالت در فوتبال و اطمینان از تصمیمات از فناوری بهره ببریم.

وی با اشاره به هماهنگی بین بازیکنان قبلی و جدید سپاهان گفت: من مربی مثبتی هستم و با اینکه می دانم ممکن است ما اشتباه کنیم ولی در زمان کوتاهی که داشتیم سعی کردیم نفرات تیم را آماده و هماهنگ کنیم.

محمد کریمی: همه بازیکنان سپاهان با تجربه هستند

کاپیتان تیم سپاهان نیز در این نشست گفت: بعد از مدت ها، بازی های آسیایی را در پیش داریم و گمان میکنم بازی جذابی پیش رو داشته باشیم.

محمد کریمی ادامه داد: قدرت تیمی خودمان را در بازی آخر با الهلال نشان دادیم و هرچند چند بازیکن باتجربه از دست دادیم ولی جایگزینی بازیکنان جوان انگیزه تیم را بالا برده است.

هافبک تیم سپاهان اظهار داشت: از هواداران می خواهم با حضورشان در نقش جهان ما را یاری کنند همانطور که بازی با الهلال در نقش جهان حضور داشتند.

کاپیتان سپاهان گفت: از تیم شباب الاهلی هیچ شناختی نداریم و از میان بازیکنان آنها، تنها سردار آزمون را میشناسیم.

کریمی تصریح کرد: بازیکنان جوان تازه وارده شده به تیم سپاهان همگی سال پیش در تیم های خود حداکثر بازی ها را انجام دادند و تجربه سایر بازیکنان نیز به آن ها کمک خواهد کرد و مشکل چندانی در بازی فردا نخواهند داشت.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، ۲ تیم‌ یاد شده ساعت ۱۹:۴۵ روز سه‌شنبه ۱۶ اَمرداد امسال در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان رودرروی هم قرار خواهند گرفت.

نماینده کشورمان در صورت پیروزی در بازی نخست، در بازی پلی‌آف نهایی روز سه‌شنبه ۲۳ اَمرداد در قطر به مصاف تیم «الغرافه» این کشور خواهد رفت و برنده این دیدار به لیگ نخبگان آسیا راه پیدا می‌کند.

تیم سپاهان با کسب قهرمانی در جام حذفی و مقام سوم در لیگ برتر کشور بعنوان یکی از تیم‌های ایرانی در رقابت‌های باشگاهی آسیا در دوره پیش‌رو حاضر خواهد بود.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397976

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]