3

شگفتی کشتی‌گیر کره شمالی کامل نشد؛ باخت ثانیه آخری ری

  • کد خبر : 397978
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵

افق نیوز؛ به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی بازی‌های المپیک امروز (۱۵ مرداد) با دو وزن ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم در پاریس استارت خورد. بعد از پیروزی «کنیچیرو فومیتا» قهرمان نامدار و عنوان‌دار ژاپنی مقابل «ژولمان شارشنبکوف» در مبارزه‌ای تماشایی و نزدیک، دومین مبارزه نیمه‌نهایی وزن ۶۰ کیلوگرم بین کائو از چین و «سونگ ری» […]

افق نیوز؛

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کشتی بازی‌های المپیک امروز (۱۵ مرداد) با دو وزن ۶۰ و ۱۳۰ کیلوگرم در پاریس استارت خورد. بعد از پیروزی «کنیچیرو فومیتا» قهرمان نامدار و عنوان‌دار ژاپنی مقابل «ژولمان شارشنبکوف» در مبارزه‌ای تماشایی و نزدیک، دومین مبارزه نیمه‌نهایی وزن ۶۰ کیلوگرم بین کائو از چین و «سونگ ری» از کره شمالی به انجام رسید.

ری که در مرحله مقدماتی «ویکتور سیوبانو» کشتی‌گیر مدعی این وزن از مولداوی و همچنین «اسلامجان بهرام‌اف» ازبک را برده بود، شگفتی‌اش را کامل نکرد و درحالی‌که تا ثانیه پایانی ۳-یک از کائوی چینی پیش بود، پیروزی را با باخت ۳-۳ عوض کرد تا کائو حریف فومیتا در فینال شود.

«مهدی محسن‌نژاد» نیز با فینالیست شدن فومیتا به گروه شانس مجدد رفت و البته حریفان سرسختی برای رسیدن به مدال برنز المپیک خواهد داشت.

انتهای پیام/؛

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397978

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]