2

چاپ بیش از یک میلیون گذرنامه از ابتدای محرم + فیلم

  • کد خبر : 397984
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵

سرهنگ امید نودهی رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: عملیات اربعین پلیس از ابتدای محرم آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد. به همین منظور همکاران ما در اداره پلیس مهاجرت و گذرنامه در آماده باش کامل هستند‌.   .   وی افزود: سالن‌های […]

سرهنگ امید نودهی رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: عملیات اربعین پلیس از ابتدای محرم آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد. به همین منظور همکاران ما در اداره پلیس مهاجرت و گذرنامه در آماده باش کامل هستند‌.

 

.

 

وی افزود: سالن‌های چاپ و تخصیص گذرنامه در ایام ماه محرم )عملیات اربعین( به صورت شبانه روزی مشغول خدمت هستند و از ابتدای محرم تاکنون بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار انواع گذرنامه چاپ و تحویل مردم داده شده است.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه ادامه داد: از ابتدای محرم تاکنون حدود ۵۵۰ هزار گذرنامه زیارتی و ۷۵۰ هزار گذرنامه بین المللی چاپ و تحویل مردم داده شده است.

سرهنگ نودهی در پایان گفت: نسبت به سال گذشته درخواست گذرنامه زیارتی افزایش چندبرابری داشته است و حتی می‌توان گفت تعداد درخواست گذرنامه زیارتی با تعداد درخواست گذرنامه بین‌المللی برابری می‌کند.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397984

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]