1

المپیک ۲۰۲۴|برنامه رقابت نمایندگان ایران؛درانتظار اولین مدال

  • کد خبر : 397994
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵

افق نیوز؛ به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در حالی امروز (سه‌شنبه ۱۶ مرداد) وارد یازدهمین روز می‌شود که نمایندگان ایران در رشته‌های کشتی فرنگی و سنگنوردی باید با حریفانشان رقابت کنند. این امیدواری وجود دارد که اولین مدال کاروان ایران امروز به دست آید. برنامه رقابت نمایندگان ایران در روز یازدهم به […]

افق نیوز؛

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در حالی امروز (سه‌شنبه ۱۶ مرداد) وارد یازدهمین روز می‌شود که نمایندگان ایران در رشته‌های کشتی فرنگی و سنگنوردی باید با حریفانشان رقابت کنند. این امیدواری وجود دارد که اولین مدال کاروان ایران امروز به دست آید.

برنامه رقابت نمایندگان ایران در روز یازدهم به شرح زیر است:

* کشتی فرنگی

– امین کاویانی‌نژاد ملی‌پوش وزن ۷۷ کیلوگرم ایران در دور اول به مصاف پنا فلورس از کوبا می‌رود و در صورت برتری، در مرحله بعد با برنده آمویان از ارمنستان و سارکینن از فنلاند مبارزه خواهد کرد.

– محمدهادی ساروی ملی‌پوش وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در دور اول با رائو از آمریکا مبارزه خواهد کرد و در صورت پیروزی، در مرحله بعد با برنده دیدار دوژنبیکوف از قزاقستان و ونکاتیس از لتونی مبارزه می‌کند.

مسابقات این دو وزن از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران آغاز می‌شود.

مهدی  محسن‌نژاد در وزن  ۶۰ کیلوگرم و در شانس مجدد از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف حریفان خود می‌رود. او که شانس کسب مدال برنز را دارد، ابتدا با کوین آرماس از کوبا روبه‌رو می‌شود و در صورت برتری با ژولامان شارشنبکوف کشتی خواهد گرفت.

امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم و در شانس مجدد از ساعت ۱۲:۳۰ به مصاف حریف خود می‌رود و برای کسب نشان برنز تلاش خواهد کرد. او نیز در نخستین مبارزه‌اش در شانس مجدد با لی از کره جنوبی کشتی خواهد گرفت و در ادامه با صباح شریعتی از آذربایجان روبه‌رو خواهد شد.

* سنگ‌نوردی

– رضا علیپور نماینده کشورمان در این رشته از ساعت ۱۴:۳۰ رقابت خود را آغاز می‌کند. او در مرحله مقدماتی باید دو بار با «امیر مایموراتوف» از قزاقستان مسابقه بدهد تا جایگاهش در مرحله بعدی مشخص شود.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=397994

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]