5

امام خاستگاه و مولد انقلاب اسلامی را قشر محروم و مستضعف می شناخت

  • کد خبر : 398
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۵

تولیت استان مقدس امام خمینی (ره) گفت : امام خاستگاه و مولد انقلاب اسلامی را حسینیه جمارانمی شناخت و به آنان احساس دَین می کرد . به گزارش خبرنگار ما ؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی امروز در مراسم تجدید میثاق مددجویان و مسئولان کمیته امداد با آرمان های امام راحل در حسینیه جماران افزود […]

تولیت استان مقدس امام خمینی (ره) گفت : امام خاستگاه و مولد انقلاب اسلامی را حسینیه جمارانمی شناخت و به آنان احساس دَین می کرد .

به گزارش خبرنگار ما ؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی امروز در مراسم تجدید میثاق مددجویان و مسئولان کمیته امداد با آرمان های امام راحل در حسینیه جماران افزود : یکی از مهمترین قشرهایی که انقلاب اسلامی پیروزی خود را مدیون زحمات و تلاش های آنان است ، محرومان جامعه اند.

وی گفت : ریشه های انقلاب اسلامی در متن مردم بود و در قبل از انقلاب، مردم گرفتار وضع معیشتی سختی بودند .

وی افزود : امام خودشان از شهری کوچک در حاشیه کویر آمده و از نزدیک شاهد بودند که حکمرانان چه اجحاف هایی را در آن روزگاران و روزگاران بعد در حق مردم بخصوص طبقات محروم و آسایش و آرامش مردم را سلب می کردند .

تولیت آستان مقدس حضرت امام خمینی (ره ) گفت : امام واقف بودند که اگر توده های زحمتکش به حقوق خود اگاه شوند ، توانایی های خود را بیابند و قدرتی به نام دین آنان را به حرکت در بیاورد ، چگونه با دست خالی نظام استبدادی و پوسیده ستمشاهی را می توان فرو ریخت .

وی افزود : شاید به این دلیل است که از مهمترین کارهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ، تلاش برای رفع محرومیت از چنین خانواده هایی بود که پایه گذاران اصلی انقلاب اسلامی هستند.

نوه امام راحل گفت : تشکیل کمیته امداد امام خمینی (ره ) ، بنیاد مسکن و مستضعفان و بنیاد های دیگر در سالهای آغازین انقلاب برای این بود که حضرت امام خاستگاه و بزرگترین سرمایه اصلی انقلاب را به خوبی می شناختند و به انها احساس دین می کردند.

وی افزود : در واقع تاسیس کمیته امداد گام بزرگی بود که با پول اندکی کارش شروع شد و امروز به خانواده ای بزرگ و میلیونی تبدیل شده است و با تلاش های وافر ادامه راه می دهد.

سید حسن خمینی گفت : امروز نیز همه ما چشم انتظار همین تلاش ها هستیم تا محرومیت ها در هر جایی که هست ؛ با کمک کمیته امداد و نهادهای امدادی دیگر ریشه کن شود .

وی افزود : کشور ایران دارای سرمایه غنی ، دانش گسترده ، نیروی انسانی توانمند و منابع اولیه فراوان است ، از این رو نباید ضعف و استضعاف در نقطه ای احساس شود.

نوه امام خمینی (ره) گفت : امیدواریم با تلاش خدمتگزاران ملت بویژه کمیته امداد آرزوی دیرینه حضرت امام (ره ) تحقق یابد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر