0

مدیرعامل باشگاه شهید قندی یزد: راهیابی به لیگ دسته اول فوتبال را هدفگذاری کردیم + فیلم

  • کد خبر : 398016
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۹

به گزارش ایرنا، ” محمد فاضل یوسفی ” روز سه‌شنبه در نشستی با مسئولان هیات فوتبال یزد، افزود: برای رسیدن به لیگ دسته اول فوتبال کشور بیشتر به دنبال استفاده از کادرفنی و بازیکنان بومی هستیم و در این راه آماده جلب همکاری همه دلسوزان و علاقه مندان هستیم. وی با قدردانی از هیات فوتبال […]

به گزارش ایرنا، ” محمد فاضل یوسفی ” روز سه‌شنبه در نشستی با مسئولان هیات فوتبال یزد، افزود: برای رسیدن به لیگ دسته اول فوتبال کشور بیشتر به دنبال استفاده از کادرفنی و بازیکنان بومی هستیم و در این راه آماده جلب همکاری همه دلسوزان و علاقه مندان هستیم.

وی با قدردانی از هیات فوتبال شهرستان یزد به دلیل همراهی و حمایت از باشگاه شهید قندی ادامه داد: رسیدن به لیگ آزادگان رویکرد و برنامه اصلی باشگاه در فصل جدید مسابقات است و برای تحقق آن همه باید در بخش های مختلف همراهی کنند.

همچنین رییس هیات فوتبال شهرستان یزد گفت: برای رسیدن تیم شهید قندی به لیگ دسته اول کشور، هیات فوتبال همانند سنوات گذشته با کمال افتخار در خدمت دست اندرکاران باشگاه‌هاست و وظایف خود را برای افتخارآفرینی انجام می دهد.

” سید حسن حسینی ” به ضرورت تقویت بومی گرایی و بهره گیری از ظرفیت‌های فوتبال یزد در تیم برای رسیدن به لیگ آزادگان تاکید کرد و گفت: همه باید برای کمک به فوتبال یزد و همچنین تیم های آن در لیگ های کشور همکاری لازم داشته باشند.

هم‌اکنون از میان تیم های فوتبال استان یزد، چادرملو اردکان در لیگ برتر حضور دارد و تیم های شهید قندی و سنگ آهن بافق به ترتیب در لیگ های دسته دوم و سوم قهرمانی باشگاه‌های کشور به میدان می روند.

به گزارش ایرنا، زمان شروع و تعداد تیم‌های فوتبال لیگ دسته ۲ قهرمانی باشگاه‌های کشور هنوز توسط فدراسیون اعلام نشده است.

۴۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۵۵ هیات ورزشی و بیش از ۶۰ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398016

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]