1

مربی ایرانی در لیگ انگلیس؛ محبی دستیار پریرا در واتفورد

  • کد خبر : 398050
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۴:۱۰

به گزارش ایرنا، جهانیار محبی از جمله مربیان جوان ایرانی است که طی سال‌های اخیر در خارج از کشور مشغول فعالیت بوده و پله‌های ترقی را طی کرده است. محبی که زمانی در تایلند و چین دستیار افشین قطبی بود، طی ۳ سال اخیر همکاری با خاویر پریرای اسپانیایی را تجربه کرده است. او در […]

به گزارش ایرنا، جهانیار محبی از جمله مربیان جوان ایرانی است که طی سال‌های اخیر در خارج از کشور مشغول فعالیت بوده و پله‌های ترقی را طی کرده است. محبی که زمانی در تایلند و چین دستیار افشین قطبی بود، طی ۳ سال اخیر همکاری با خاویر پریرای اسپانیایی را تجربه کرده است.

او در هنان و شانگهای‌پورت دستیار پریرا بود و توانست با دومی عنوان قهرمانی سوپرلیگ چین را به دست بیاورد. محبی همچنین برای یک نیم‌فصل همراه پریرا به لوانته رفت و حضور در لالیگا را به عنوان اولین مربی ایرانی تجربه کرد.

مربی ایرانی در لیگ انگلیس؛ محبی دستیار پریرا در واتفورد

حالا از انگلیس خبر می‌رسد خاویر پریرا هدایت واتفورد در چمپیونشیپ را بر عهده گرفته و اعضای کادرفنی خود را نیز تعیین کرده است. یکی از این مربیان جهانیار محبی است. او قرار است به زودی راهی انگلیس شود و رسماً به کادرفنی واتفورد اضافه شود. جالب اینکه تنها چند روز دیگر مسابقات آغاز می‌شود و پریرا و محبی زمان اندکی برای شناخت بازیکنان و همچنین رساندن آنها به فرم مطلوب دارند. محبی که جزء مربیان جوان فوتبال ایران در خارج از کشور است، می‌کوشد تا نماینده موفقی برای فوتبال ایران در انگلیس باشد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398050

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]