1

بیش از ۸۷ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان تهرانی توزیع شد

  • کد خبر : 398058
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۵:۴۲

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد دهرویه معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران با اشاره به اجرای پویش اطعام و احسان حسینی گفت: این پویش از ابتدای ماه محرم آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد. وی افزود: طبق آمار ثبت شده از ابتدای ماه محرم تاکنون ۸۷ هزار […]

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد دهرویه معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران با اشاره به اجرای پویش اطعام و احسان حسینی گفت: این پویش از ابتدای ماه محرم آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی افزود: طبق آمار ثبت شده از ابتدای ماه محرم تاکنون ۸۷ هزار و ۷۳۳ بسته معیشتی با همکاری خیران، مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه و سازمان‌ها میان نیازمندان در سطح استان تهران توزیع شده است.

دهرویه به توزیع غذای گرم در قالب طرح اطعام حسینی میان نیازمندان اشاره کرد و بیان داشت: از ابتدای ماه محرم با همکاری ۲۷۳ آشپزخانه طرح اطعام حسینی نیز ۴ میلیون و ۴۲۵ هزار وعده غذای گرم طبخ و میان نیازمندان توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران اضافه کرد: برای تهیه این تعداد غذای گرم و بسته معیشتی ۶۱۴ میلیارد و ۵۳۴ میلیون تومان از محل کمک‌های خیران و مراکز نیکوکاری هزینه شده است.

وی به روش‌های مشارکت در پویش اطعام و احسان حسینی اشاره و خاطرنشان کرد: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۲۱*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸، کمک‌های خود را در پویش اطعام و احسان حسینی به دست نیازمندان برسانند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398058

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]