1

ریزش سنگین شاخص کل بورس/ نماگر به کانال ۲ میلیون نزدیک شد

  • کد خبر : 398152
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرنگار تابناک، در پایان معاملات اولین روز هفته، شاخص کل بورس با ریزش ۶۱ هزار و ۷۰۵ واحدی مواجه شد و ضمن ثبت بازدهی منفی ۲.۹۸ درصدی، به کانال ۲ میلیون واحد نزدیک‌تر شد و در نهایت در جایگاه ۲ میلیون و ۶ هزار واحد بسنده کرد. سقوط شاخص در سیزدهمین روز مرداد […]

ریزش سنگین شاخص کل بورس/ نماگر به کف کانال ۲ میلیون رسید

به گزارش خبرنگار تابناک، در پایان معاملات اولین روز هفته، شاخص کل بورس با ریزش ۶۱ هزار و ۷۰۵ واحدی مواجه شد و ضمن ثبت بازدهی منفی ۲.۹۸ درصدی، به کانال ۲ میلیون واحد نزدیک‌تر شد و در نهایت در جایگاه ۲ میلیون و ۶ هزار واحد بسنده کرد.

سقوط شاخص در سیزدهمین روز مرداد در شرایطی رقم خورده است که بازار سهام از روز چهارشنبه تحت تاثیر ریسک‌های غیراقتصادی و تحولات منطقه قرار گرفته است و با خبر شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران، ۴۴ هزار واحد عقب نشینی کرد. در مجموع طی دو روز کاری اخیر، نماگر کل بورس با ریزش بیش از ۱۰۵ هزار واحد روبرو شده است.

ریزش سنگین شاخص کل بورس/ نماگر به کف کانال ۲ میلیون رسید

بر اساس این گزارش، در پایان فعالیت امروز بازار سرمایه، در کنار شاخص کل بورس، سایر شاخص‌های بازار نیز با ریزش بسته شدند. به عنوان نمونه، شاخص کل هم وزن با ۱۹ هزار و ۸۸۸ واحد کاهش مواجه شد.

این در حالی است که در این روز، فعالان بازار بیش از ۳۶۶ هزار معامله به ارزش ۵۱ هزار و ۹۰۳ میلیارد ریال انجام دادند، همچنین سهامداران ۱۰ میلیارد و ۷۲ میلیون سهم و حق تقدم را معامله کردند.

همچنین در پایان معاملات بورس در اولین روز هفته، نماد فارس متعلق به صنایع پتروشیمی خلیج فارس بیشترین نقش را در قرمزپوشی بورس تهران داشت و نماد‌های فملی، فولاد، شپنا و پارسان، در کاهش شاخص کل بورس نقش به سزایی داشتند.

 

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398152

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]