1

۴۸۰۰ نفر، نامزد ششمین دوره انتخابات مجامع هلال‌احمر شدند

  • کد خبر : 398180
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری مهر، علی درویش‌پور، معاون امور حقوقی و استان‌های جمعیت هلال‌احمر با اشاره به این که ۱۹ مردادماه امسال ششمین دوره انتخابات مجامع هلال‌احمر برگزار می‌شود، گفت: طبق اساسنامه و دستورالعمل جمعیت هلال‌احمر، ۶۴۴ هزار و ۹۲۵ نفر از داوطلبان و اعضای جوانان جمعیت هلال‌احمر واجد شرکت در ششمین دوره انتخابات هستند. وی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، علی درویش‌پور، معاون امور حقوقی و استان‌های جمعیت هلال‌احمر با اشاره به این که ۱۹ مردادماه امسال ششمین دوره انتخابات مجامع هلال‌احمر برگزار می‌شود، گفت: طبق اساسنامه و دستورالعمل جمعیت هلال‌احمر، ۶۴۴ هزار و ۹۲۵ نفر از داوطلبان و اعضای جوانان جمعیت هلال‌احمر واجد شرکت در ششمین دوره انتخابات هستند.

وی ادامه داد: در ۴۱۵ شهرستان کشور، ۴ هزار و ۸۲۹ کاندید انتخاباتی جزو واجدین شرایط قرار گرفته‌اند.

درویش‎‌پور با بیان این که جمعاً ۷۳۵ صندوق اخذ رأی برای دریافت رأی اعضای جمعیت هلال‌احمر در نظر گرفته شده است، افزود: ۴۳۸ صندوق رأی اصلی و ۲۹۷ صندوق رأی فرعی، برای انتخابات مجامع در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، مرحله اول انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر در شهرستان‌ها و در ۱۹ مردادماه برگزار می‌شود و پس از آن، انتخابات استانی و سپس انتخابات مجمع کشوری و تعیین اعضای شورای عالی هلال‌احمر برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، صلاحیت نامزدهای انتخاباتی در شورای نظارت شهرستان و با حضور رئیس هر شعبه با استعلام ۴ گانه حراست جمعیت هلال‎‌احمر بررسی شده است.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398180

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]