1

پیغام دورگه‌ها به قلعه‌نویی؛ هم اکرت گل زد هم ظهیرالاسلام

  • کد خبر : 398184
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰:۱۶

به گزارش ایرنا، هفته دوم لیگ بلژیک حاوی چند نکته جالب برای ما ایرانی‌ها بود. سنت‌ترویدن که میزبان شارلروا بود با نتیجه ۴ بر یک مقابل میهمان خود شکست خورد. نکته جالب اینکه تک گل سنت‌ترویدن را کاوه ظهیرالاسلام به ثمر رساند. مهاجم ۲۲ ساله و ۱۹۳ سانتیمتری که ایرانی-آمریکایی است و دومین فصل بازی […]

به گزارش ایرنا، هفته دوم لیگ بلژیک حاوی چند نکته جالب برای ما ایرانی‌ها بود. سنت‌ترویدن که میزبان شارلروا بود با نتیجه ۴ بر یک مقابل میهمان خود شکست خورد. نکته جالب اینکه تک گل سنت‌ترویدن را کاوه ظهیرالاسلام به ثمر رساند. مهاجم ۲۲ ساله و ۱۹۳ سانتیمتری که ایرانی-آمریکایی است و دومین فصل بازی برای سنت‌ترویدن را تجربه می‌کند. ظهیرالاسلام فصل قبل در ۲۷ بازی ۵ گل برای سنت‌ترویدن به ثمر رساند و حالا هم شروعی امیدوارکننده در لیگ بلژیک داشته است. او در مصاحبه‌ای که چند ماه قبل انجام داد تأکید کرد که علاقه بسیاری به بازی در تیم ملی ایران دارد و مترصد فرصتی از سوی کادرفنی است تا توانایی‌های خود را نشان بدهد.

پیغام دو رگه‌ها به قلعه‌نویی؛ هم اکرت گل زد هم ظهیرالاسلام

دنیس اکرت که سومین فصل حضور در رویال یونیون را سپری می‌کند هم توانست دروازه حریف را باز کند. رویال یونیون میزبان برشوت بود و توانست رقیب خود را با نتیجه ۳ بر یک از پیش رو بر دارد. اکرت اولین گل مسابقه را در دقیقه ۲ به ثمر رساند تا تیمش بتواند نخستین پیروزی فصل را جشن بگیرد. نکته جالب اما حضور درک کویت، ستاره سابق تیم ملی هلند روی نیمکت برشوت بود. اکرت که سابقه بازی برای سلتاویگو در لالیگا و اکسلسیور در هلند را در کارنامه دارد، بارها تا مرز دعوت به تیم ملی پیش رفته اما هیچگاه حضور در اردو را تجربه نکرده است. او این فصل یکی از بازیکنان کلیدی رویال یونیون محسوب می‌شود. در پایان هفته دوم لیگ بلژیک رویال یونیون با کسب ۴ امتیاز در رده چهارم ایستاده و سنت‌ترویدن بدون امتیاز جایگاه پانزدهم را به خود اختصاص داده است.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398184

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]