1

حمایت هلند از اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی

  • کد خبر : 398188
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰:۲۷

نخست‌وزیر هلند در پی ترور برون‌مرزی دو تن از مقامات ارشد محور مقاومت توسط رژیم صهیونیستی، در پیامی به بهانه «تعهد» نسبت به امنیت این رژیم جعلی، به حمایت از اقدامات تروریستی آن پرداخت. به گزارش ایسنا، «دیک اسکوف» نخست‌وزیر هلند در پی شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس پیشین دفتر سیاسی جنش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) […]

نخست‌وزیر هلند در پی ترور برون‌مرزی دو تن از مقامات ارشد محور مقاومت توسط رژیم صهیونیستی، در پیامی به بهانه «تعهد» نسبت به امنیت این رژیم جعلی، به حمایت از اقدامات تروریستی آن پرداخت.

به گزارش ایسنا، «دیک اسکوف» نخست‌وزیر هلند در پی شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس پیشین دفتر سیاسی جنش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران طی عملیات ترور برون‌مرزی رژیم صهیونیستی، در پیامی که در صفحه شخصی او در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده، از اقدامات تروریستی این رژیم حمایت کرد.

طبق اعلام سپاه پاسداران، اسماعیل هنیه که برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور ایران به تهران سفر کرده بود، پس از این مراسم و ساعت حدود ۲ بامداد چهارشنبه گذشته (۱۰ مرداد) به شهادت رسید.

ایران وعده «مجازات سخت» رژیم صهیونیستی را داده است.

اسکوف: من پیامی به اسحاق هرتزوگ (رئیس‌ رژیم صهیونیستی) فرستاده و به اطلاع او و ملت اسراییل رساندم که ما نسبت به امنیت اسراییل در مواجهه با تهدیدی ملموس از جانب ایران و نیروهای نیابتی آن متعهد هستیم.

با وجود آن که در بسیاری از واکنش‌های بین‌المللی و تحلیل‌های رسانه‌ای، این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی اهمیت ندادن به مذاکرات آتش‌بس در جنگ غزه و اخلال در روند آن از سوی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه او تلقی شده است، اسکوف افزود: هلند به حمایت از تنش‌زدایی و آتش‌بس فوری در غزه، آزادی اسرا، تحویل کمک‌های انسانی بیشتر و چشم‌انداز صلح و امنیتی پایدار در این منطقه ادامه می‌دهد.

نخست‌وزیر هلند گفت که دولت هلند «به دقت، وضعیت خاورمیانه را رصد می‌کند» و او با وزرای دولت هلند برای گفت‌وگو درباره این تحولات و تاثیر احتمالی آن بر هلند دیدار کرده است.

با توجه به این که هلند سطح هشدار درباره سفر به اراضی اشغالی را به وضعیت قرمز رسانده است، اسکوف گفت: من از شهروندان هلندی می‌خواهم که از این توصیه سفر به منطقه پیروی کنند.

انتهای پیام

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398188

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]