1

خبرنگاران تسهیلگر صیانت از اجرای قانون در کشور هستند

  • کد خبر : 398406
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم  محمدجواد عسکری رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ایران با حضور در خبرگزاری تسنیم به مناسب هفته خبرنگار اظهار داشت: با تبریک روز خبرنگار باید به به روح شهدای کشور به ویژه شهدای خبرنگار درود فرستاد. وی افزود: خبرنگاران در بحرانی‌ترین شرایط هم فعالیت خود را […]

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم  محمدجواد عسکری رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ایران با حضور در خبرگزاری تسنیم به مناسب هفته خبرنگار اظهار داشت: با تبریک روز خبرنگار باید به به روح شهدای کشور به ویژه شهدای خبرنگار درود فرستاد.

وی افزود: خبرنگاران در بحرانی‌ترین شرایط هم فعالیت خود را دارند و اقدام به اطلاع رسانی برای جامعه عمل به رسالت  خود می‌کنند.

رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خبرنگاران دیده بان جامعه هستند، ادامه داد: هرچه دولت تسهیل‌گر شرایط اطلاع رسانی خبرنگاران  باشد، شرایط صیانت از اجرای قانون در کشور بیشتر فراهم می‌شود و برنامه‌ها با ضریب سلامت بالاتری اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: خبرنگاران در واقع تلاش‌گران عرصه توسعه، پیشرفت و نگهبانان مرز‌های سلامت، اخلاق، اقتصادی و جامعه هستند.

عسکری گفت: خبرنگار می‌توانند هزینه تخلف و تخطی را برای مدیران  و فعلان اقتصادی بالا ببرند و به سلامت اجتماعی، اخلاقی و اقتصادی کشور کمک کنند.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398406

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]