0

شوک به پرسپولیس؛ حضور عطیه‌الله در ایران منتفی شد؟

  • کد خبر : 398434
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۹

به گزارش ایرنا، باشگاه پرسپولیس به دنبال جدایی عبدالکریم حسن مرد سال آسیا در سال ٢٠١٨ از این تیم آن هم بعد از حضور ۶ ماهه در جمع سرخ‌پوشان، در نقل و انتقالات تابستانی به سراغ جانشین این ستاره قطری رفت. سرخ‌پوشان گزینه‌های مختلفی را برای این پست در نظر داشتند اما مهم‌ترین گزینه قرمزها […]

به گزارش ایرنا، باشگاه پرسپولیس به دنبال جدایی عبدالکریم حسن مرد سال آسیا در سال ٢٠١٨ از این تیم آن هم بعد از حضور ۶ ماهه در جمع سرخ‌پوشان، در نقل و انتقالات تابستانی به سراغ جانشین این ستاره قطری رفت.

سرخ‌پوشان گزینه‌های مختلفی را برای این پست در نظر داشتند اما مهم‌ترین گزینه قرمزها یحیی عطیه الله مدافع ٢٩ ساله تیم ملی مراکش بود. در چندین دوره از مذاکرات و بعد از چند دوره توافق، حضور این ستاره آفریقایی به دلایل مختلف در پرسپولیس منتفی شد اما سرخ پوشان هر بار امیدوار به جذب این بازیکن بودند که در نهایت در روزهای ابتدایی هفته جاری عنوان شد توافق نهایی حاصل شده و این مدافع مراکشی به زودی با عقد قراردادی راهی پرسپولیس می‌شود.

پیگیری‌های خبرنگار ایرنا از این موضوع حکایت دارد که بعد از توافقات حاصل شده بین طرفین و باشگاه روسی، در لحظه آخر آن هم در شرایطی که انتظار می‌رفت باشگاه پرسپولیس از این ستاره رونمایی کند، حضور یحیی عطیه الله در پرسپولیس منتفی شد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398434

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]