0

تیم ستاره ساز فارس قهرمان مرحله نخست فوتسال دسته دوم بانوان کشور شد

  • کد خبر : 398446
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۹

سرمربی تیم ستاره ساز فارس، جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: در این مرحله که مسابقات آنها شامگاه جمعه در سالن امام حسن مجتبی (ع) شیراز پایان یافت پنج تیم شرکت داشتند و به صورت دوره ای با هم بازی کردند. نگین پاکدل ادامه داد: پس از انجام بازیهای دوره ای تیم ستاره ساز […]

سرمربی تیم ستاره ساز فارس، جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: در این مرحله که مسابقات آنها شامگاه جمعه در سالن امام حسن مجتبی (ع) شیراز پایان یافت پنج تیم شرکت داشتند و به صورت دوره ای با هم بازی کردند.

نگین پاکدل ادامه داد: پس از انجام بازیهای دوره ای تیم ستاره ساز فارس با ۱۰ امتیاز قهرمان شد و تیم طبیعت تهران با هفت امتیاز در جای دوم قرار گرفت و هر دو تیم جواز صعود به مرحله دوم را به دست آوردند.

استمداد از مسئولان استان؛ حمایت نمی شویم

بازیکن اسبق تیم ملی فوتسال جوانان ایران با بیان اینکه حمایت نمی شویم،اظهارداشت: برای شرکت دراین مسابقات و گرفتن حامی مالی ( اسپانسر ) به هر کجا که فکرمی کنید سرزدم امابا دست خالی برگشتم هر چند در آخرین لحظه یک نفر به دادمان رسید و بخشی از هزینه ها راپرداخت کرد.

تیم ستاره ساز فارس قهرمان مرحله نخست فوتسال دسته دوم بانوان کشور شد
تیم فوتسال ستاره ساز فارس

پاکدل ادامه داد: هزینه این تیم را خودم پرداخت می کنم اما انتظار دارم که مسئولان استان و ورزش ، شورای شهر و شهرداری از ما حمایت کنند چرا که حدود ۲۰ دختر جوان و آینده دار دورهم جمع شدند تا از فوتسال فارس دفاع کنند.

فروپاشی تیم های سازنده

وی اضافه کرد: دراین سال ها به دلیل نبودن حامی مالی بسیاری از بازیکنان فارس راهی تیم های استانهای دیگر شدند و یا اینکه تیم ها به فعالیت خود ادامه ندادند واگراین روند ادامه یابد معلوم نیست سرنوشت تیم ما به کجا خواهد کشید و باید فکری اساسی برای فوتسال بانوان فارس بکنند تا از فروپاشی آنها جلو گیری شود.

لباس برای تیم نداشتیم اما..

سرمربی تیم ستاره ساز بیان کرد: درحالی که نا امید شده بودیم اما مدیر بازرگانی لوازم یدکی میرباقری به دادمان رسید و بخشی از هزینه های تیم و خرید لباس را به عهده گرفت و گرنه حتی لباس ورزشی برای شرکت در مسابقات نداشتیم با این حال از آقای میرباقری تشکرمی کنیم و امیدوارم برای مرحله دوم که بازیها سخت تر می شود این حمایت ادامه یابد و بیشتر شود تا تیمی متشکل از ۲۰ بازیکن دختر جوان دلسرد نشوند.

رقابت های فوتسال دسته دوم بانوان کشور در ۶ گروه برگزار می شود و پس از پایان مرحله گروهی از هر گروه ۲ تیم به مرحله بعد راه می یابند و در نهایت هم ۲تیم اول دوم جواز حضور در مسابقات لیگ دسته یک کسب خواهند کرد.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398446

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]