2

نبی: محموله VAR وارد ایران شد؛ آموزش این سیستم در اراک برگزار می‌شود

  • کد خبر : 398464
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹

به گزارش ایرنا، مهدی محمدنبی در مورد ترخیص محموله کمک داور ویدیویی از کمرگ، اظهار داشت: محموله VAR که صبح امروز وارد کشور شده بود، همین امروز از گمرک ترخیص شد و توسط همکاران ما یکی از این دستگاه‌ها به سمت استان مرکزی و ورزشگاهی که قرار است مسابقات آلومینیوم اراک در آن برگزار شود، […]

به گزارش ایرنا، مهدی محمدنبی در مورد ترخیص محموله کمک داور ویدیویی از کمرگ، اظهار داشت: محموله VAR که صبح امروز وارد کشور شده بود، همین امروز از گمرک ترخیص شد و توسط همکاران ما یکی از این دستگاه‌ها به سمت استان مرکزی و ورزشگاهی که قرار است مسابقات آلومینیوم اراک در آن برگزار شود، حمل خواهد شد.

وی ادامه داد: متعاقب ورود این سیستم کمک داور ویدیویی به ایران نماینده فیفا وارد کشورمان خواهد شد و برای آموزش، کمک داوران ویدیویی به اراک خواهند رفت.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال، بیان کرد: کلاس آموزشی بهره‌برداری از این سیستم و کمک داوران ویدیویی روز شنبه هفته پیش‌رو در اراک برگزار خواهد شد.

نبی با اشاره به اینکه سیستم VAR در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک راه‌اندازی می‌شود، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال، این دستگاه VAR به استادیوم‌هایی که نیاز است، ارسال خواهد شد و آموزش به‌صورت عینی در ورزشگاه‌هایی که مسابقات لیگ برتر در آنها برگزار می‌شود به انجام خواهد رسید.

وی بیان کرد: در کنار تمام این مسائل از رئیس فدراسیون فوتبال به خاطر پیگیری برای ورود سیستم کمک داور ویدیویی تشکر کنم. برای این کار همکاری بی‌نظیری صورت گرفت. امیدوارم باشگاه‌ها با سیستم کمک داور ویدیویی با اطمینان خاطر بیشتری مسابقات خود را برگزار کنند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398464

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]