1

عملیات پهپادی حزب الله به مقر فرماندهی ارتش اسرائیل

  • کد خبر : 398472
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۶

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حزب الله لبنان امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در واکنش به ترورها و جنایت‌های رژیم صهیونیستی در شهرک‌های «حناویه» و «الناقوره» مقر فرماندهی ارتش اسرائیل را در «لیمان» هدف قرار داده و تلفاتی به دشمن وارد کرده است. در بیانیه مقاومت اسلامی لبنان آمده است که […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، حزب الله لبنان امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در واکنش به ترورها و جنایت‌های رژیم صهیونیستی در شهرک‌های «حناویه» و «الناقوره» مقر فرماندهی ارتش اسرائیل را در «لیمان» هدف قرار داده و تلفاتی به دشمن وارد کرده است.

در بیانیه مقاومت اسلامی لبنان آمده است که در راستای حمایت از مردم مقاوم فلسطین و  پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن و در پاسخ به جنایت‌ها و ترورهای رژیم صهیونیستی در شهرک‌های حناویه و الناقوره، رزمندگان مقاومت لبنان با تعدادی پهپاد انتحاری مقر فرماندهی گردان الساحلیه وابسته به تیپ الغربی ارتش اسرائیل را در لیمان که محل استقرار افسران و نظامیان رژیم اسرائیل بود، هدف قرار داده و تلفاتی به دشمن وارد کردند.

روزنامه عبری هاآرتص دیروز در گزارشی به ترس و وحشت شهرک نشینان صهیونیست در حیفا واقع در شمال فلسطین اشغالی، از احتمال حمله تلافی جویانه حزب الله به بندر راهبردی حیفا، در پاسخ به جنایت تروریستی رژیم اشغالگر در ضاحیه جنوبی بیروت پرداخت.

این رسانه صهیونیستی اعلام کرد: (سید) حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله در سخنرانی روز سه‌شنبه خود هشدار داد که حیفا ممکن است یکی از اهداف اصلی حزب الله در پاسخ به ترور «فواد شکر» فرمانده نظامی این جنبش باشد.

هاآرتص افزود: سناریوی ترسناکی که خواب را از ساکنان حیفا گرفته، حمله حزب الله به کارخانه‌های پتروشیمی، از جمله پالایشگاه‌های نفت است که در آن مقدار زیادی مواد خطرناک ذخیره می‌شود.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398472

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]