1

عمل به قانون در انتخابات مجامع هلال احمر

  • کد خبر : 398626
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۳

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند، در نشست ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات مجامع این جمعیت با بیان اینکه برنامه‌ریزی انتخابات از سال گذشته آغاز شده است، تاکید کرد: تا این لحظه در روند برگزاری انتخابات مشکلی نداشتیم و طبق گزارش‌های دریافتی، رأی گیری، روند قابل قبولی دارد. وی با تاکید بر لزوم دقت و […]

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند، در نشست ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات مجامع این جمعیت با بیان اینکه برنامه‌ریزی انتخابات از سال گذشته آغاز شده است، تاکید کرد: تا این لحظه در روند برگزاری انتخابات مشکلی نداشتیم و طبق گزارش‌های دریافتی، رأی گیری، روند قابل قبولی دارد.

وی با تاکید بر لزوم دقت و حساسیت کامل بر روند رأی گیری در پای صندوق‌های رأی، تاکید کرد: آنچه برای ما مهم است، عمل به مُرّ قانون مصوب در حوزه انتخابات مجامع هلال‌احمر است. برخورد سلیقه‌ای مورد پذیرش نیست و بر اجرای دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌ها تاکید داریم. البته اشکالاتی به دستورالعمل‌ها وارد است که نیاز به اصلاح دارد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر افزود: اعضای حراست و عزیزان اجرایی و نظارتی، هر آنچه به عنوان نقص، خلاء و یا پیشنهاداتی برای بهبود روند انتخابات هلال‌احمر احصا می‌کنند، ارائه دهند تا در اولین مجمعی که تشکیل می‌شود، مورد بررسی و تصویب قرار بگیرد.

کولیوند در مورد حق اعتراض کاندیداها با اشاره به اینکه هر فردی که اعتراضی دارد می‌تواند در وقت مقرر ارائه دهد تا بررسی شود، تاکید کرد: در صورت لزوم و اگر تخلف یک شعبه یا یک صندوق محرز شود، قطعاً انتخابات در آن شعبه اخذ رأی، باطل خواهد شد.

وی ادامه داد: نظارت و بازرسی بر روند انتخابات ادامه دارد و پلمپ صندوق‌ها و شمارش آرا در مقابل دوربین‌های مدار بسته انجام می‌شود.

رئیس جمعیت هلال‌احمر در پایان افزود: امیدواریم افرادی رأی بیاورند که هلال‌احمر را بشناسند، دنبال منافع شخصی نباشند و خیر مردم را بخواهند و دلسوز مردم باشند. کسانی که رأی می‌آورند باید عصاره‌ای از ایمان و تقوا و مسئولیت پذیری را داشته باشند.

گفتنی است ششمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر از ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۲ ظهر ادامه دارد. در دوره اول این انتخابات، اعضای مجامع شهرستانی و بازرسی هلال‌احمر به مدت ۴ سال انتخاب می‌شوند.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398626

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]