1

چراغ سبز باشگاه اروپایی به پرسپولیس؛ ستاره تیم ملی مجارستان سرخ‌پوش می‌شود؟

  • کد خبر : 398630
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۸

به گزارش ایرنا، با جدایی عبدالکریم حسن از جمع سرخ‌پوشان پایتخت باشگاه پرسپولیس از همان روزهای نخست به دنبال جذب یحیی عطیه‌الله مدافع تیم ملی مراکش و باشگاه سوچی روسیه بود. در شرایطی که در روزهای ابتدایی هفته قبل، توافقات لازم برای حضور عطیه الله در پرسپولیس فراهم شد بود اما به یکباره حضور وی […]

به گزارش ایرنا، با جدایی عبدالکریم حسن از جمع سرخ‌پوشان پایتخت باشگاه پرسپولیس از همان روزهای نخست به دنبال جذب یحیی عطیه‌الله مدافع تیم ملی مراکش و باشگاه سوچی روسیه بود.

در شرایطی که در روزهای ابتدایی هفته قبل، توافقات لازم برای حضور عطیه الله در پرسپولیس فراهم شد بود اما به یکباره حضور وی در جمع سرخ‌پوشان منتفی شد و با اعلام باشگاه سوچی روسیه، یحیی عطیه‌الله، مدافع چپ مراکشی با امضای قراردادی قرضی راهی الاهلی مصر شد و حضور وی در پرسپولیس منتفی شد.

به دنبال این موضوع، باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود را با سایر گزینه‌های مدنظر خود برای جانشینی عبدالکریم آغاز کرده است. زولت ناگی مدافع تیم ملی مجارستان و باشگاه پوشکاش حالا گزینه اصلی سرخ‌پوشان برای دفاع چپ است. قرمزها که بعد از توافق با عطیه‌الله مذاکرات با باشگاه مجارستانی را متوقف کرده بودند حالا مذاکرات را به صورت جدی‌تری دنبال می‌کنند.

با توجه به اینکه این بازیکن یک فصل دیگر با تیم پوشکاش مجارستان قرارداد دارد، باشگاه پرسپولیس برای انتقال وی باید مبلغ رضایت‌نامه این بازیکن را پرداخت کند. باشگاه مجارستانی مشکلی بابت جدایی مدافع ملی‌پوش خود ندارد و پیشنهاد خود را برای صدور رضایت‌نامه این بازیکن به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده و سرخ‌پوشان در حال چانه‌زنی برای کم کردن مبلغ رضایت‌نامه وی هستند تا بتوانند این ستاره اروپایی را به عنوان جانشین عبدالکریم حسن به خدمت بگیرند.

گفتنی است پرسپولیس همزمان با مذاکره با ناگی، مذاکرات خود را با دو گزینه دیگر را پیش می‌برد تا در صورت نهایی نشدن انتقال این مدافع مجارستانی، یکی از این دو بازیکن سرخ‌پوش شود.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398630

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]