0

سلیمی:مدال ۳ المپیک را می‌خواهم/نصف طلایم برای برخورداری است

  • کد خبر : 398730
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸

افق نیوز؛ به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از پاریس، آرین سلیمی، قهرمان وزن ۸۰+ کیلوگرم ایران با اشاره به کسب مدال با ارزش طلا در المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: این مدال فقط نتیجه زحمت من نیست. خیلی‌ها در این مدال سهم دارند. این مدال برای مردم ایران است. من انرژی مردم را حس کردم. […]

افق نیوز؛

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از پاریس، آرین سلیمی، قهرمان وزن ۸۰+ کیلوگرم ایران با اشاره به کسب مدال با ارزش طلا در المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: این مدال فقط نتیجه زحمت من نیست. خیلی‌ها در این مدال سهم دارند. این مدال برای مردم ایران است. من انرژی مردم را حس کردم. در بازی سوم انگشت دستم شکست و در فاصله دیدار نیمه نهایی تا فینال سه بار برایم تزریق انجام دادند تا بتوانم مسابقه فینال را انجام بدهم. دقیقا نمی‌دانم برای دستم چه اتفاقی افتاده، فقط می‌دانم که درد دارم اما مهم نیست. مهم این است که مدال طلا را برای کشورم به دست آوردم. خدا را شاکرم و از همه مردم که برایم دعا کردند، سپاسگزارم.

قهرمان تکواندو ایران در پاسخ به این سوال که کسب مدال طلا در سن ۲۰ سالگی و ایستادن بر بالاترین قله ورزش نویدبخش سال‌های مدال آوری در عرصه ورزش دنیا می‌تواند باشد، گفت: قطعا من همه تلاشم را می‌کنم و ادامه می‌دهم. امیدوارم خدا هم کمکم کند و بتوانم حالاحالاها این موفقیت‌ها را ادامه دهم.

او درباره مهران برخورداری هم گفت: خیلی دوست داشتم که مهران هم طلا بگیرد. از نزدیک تلاش‌های مهران را دیدم و طلا حقش بود. مهران سه فینال را پشت سر گذاشت. این طلا برای من و مهران است؛ چراکه او‌ در این طلا سهم ویژه‌ای دارد.

آرین به مدال‌های دختران تکواندو هم اشاره کرد و گفت: تیم دختران هم فوق العاده ظاهر شدند. خیلی دوست داشتم که آنها هم طلا می‌گرفتند اما نتایجی که تکواندو گرفت، فوق‌العاده بود.

سلیمی در ادامه آرزوی مدال طلا برای رحمان عموزاد کرد و گفت: امیدوارم فردا هم مدال داشته باشیم.

ملی‌پوش تکواندو ایران در ارتباط با اینکه رکورد هادی ساعی را می‌شکند؟ با خنده گفت: ان‌شاءالله که این کار را می‌کنم.

سلیمی یادآور شد: مرحله به مرحله برای موفقیت تلاش خواهم کرد. من مدال سه المپیک را می‌خواهم و برنامه بعدی‌ام موفقیت در بازی های المپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس است.

وی دامه داد: تشکر می کنم از هادی ساعی، استاد افلاکی و تیم مدیریت فدراسیون. چه بهتر می شد هر ۴ نفر ما طلا می گرفتند. ناراحتم که مهران برخورداری طلا نگرفت. مهران به من کمک کرد و نصف این طلا برای اوست. از مهدی حاج موسایی هم تشکر می کنم، حقش بود اینجا باشد. نتیجه تیم ملی تکواندو خارق العاده بود. ما خودمان هم شاید فکر نمی کردیم.اما خدا کمک کرد و این اتفاق مهم رقم خورد.

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398730

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]