1

اتفاق عجیب در فولاد خوزستان؛‌ گل‌محمدی نیامده می‌رود؟

  • کد خبر : 398782
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۲

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ بیست و سوم روزهای پر فراز و نشیب را طی کرد و در هفته پایانی با برتری مقابل نساجی مازندران موفق شد از سقوط فرار کند و در لیگ برتر باقی بماند. مدیران فولاد برای فراموش کردن ناکامی‌های لیگ بیست و سوم به سراغ یحیی گل‌محمدی […]

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ بیست و سوم روزهای پر فراز و نشیب را طی کرد و در هفته پایانی با برتری مقابل نساجی مازندران موفق شد از سقوط فرار کند و در لیگ برتر باقی بماند.

مدیران فولاد برای فراموش کردن ناکامی‌های لیگ بیست و سوم به سراغ یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق پرسپولیس رفته و هدایت این تیم ریشه‌دار را به این مربی ۵۳ ساله سپردند. این باشگاه به منظور بالا بردن میزان آمادگی برای حضور در رقابت‌های این فصل ابتدا در تهران اردو زد و بعد از آن راهی کشور امارات و شهر دبی شد.

پیگیری‌های خبرنگار ایرنا از این موضوع حکایت دارد که رابطه گل‌محمدی با مدیریت باشگاه فولاد خوزستان به خوبی پیش نمی‌رود و قرارداد این مربی نیز هنوز به ثبت نرسیده است. در چنین شرایطی که تنها ۴ روز به شروع رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده، گل‌محمدی اردو فولاد را ترک کرده و به همراه حمید مطهری به تهران بازگشته و به نظر می‌رسد این مربی نسبت به شرایط این باشگاه معترض است.

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=398782

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
[cov2019]